Gravatar

#111 filmz-Asta 22 år siden

#110 Det må være det sidste, for jeg syntes jo altså at den var god *GG*
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#112 filmz-trillefix 22 år siden

#110 Uanset forventninger må jeg tilstå at jeg ville kunne fremhæve mange andre film frem for lige elizabeth. men dejligt at vi ikke alle er ens. S* f.eks. , Hamlet med kennet branagh, stor ståhej for ingenting,jeanne d'arc og i andre genrer er der døde poeters klub, The Boondock Saints, matrix, the grinch og som pige er jeg nødt til at nævne pride and prejudice.
-
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Gravatar

#113 filmz-Asta 22 år siden

#112 Hamlet, Pride and Prejudice og The Grinch har jeg ikke set, men ellers er jeg helt med :-)
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#114 Morbid 22 år siden

.oO(Sikke da en tøsetråd)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#115 filmz-Asta 22 år siden

#114 Det er da noget vrøvl. Det skriver du kun fordi det er 2 kvinder der skriver, selvom det indeholder fuldstændig det samme som i andre "tøser" skriver...... :-p
Det er da utroligt så hurtigt nogle af jeg fyre føler sig truet/misundelige.... ;-)
-
Gravatar

#116 filmz-Asta 22 år siden

"Jer" skulle der stå
-
Gravatar

#117 lagoni 22 år siden

Hehe, tøsetråd. Jeg har ikke hørt ordet 'tøs' brugt siden jeg gik i 3. klasse og drengene drillede pigerne :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#118 filmz-Asta 22 år siden

#117 Det er vist blevet "moderne" igen *G*
....men det kan du selvfølgelig ikke vide når du ikke er født endnu :-p (Ref. profil).
-
Gravatar

#119 lagoni 22 år siden

jeg er født i 2009, et barn af fremtiden!!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#120 filmz-trillefix 22 år siden

# 113 Man kan sgu da ike lade være med at se Pride and Prejudice som kvinde..lol. alle tiders tøsefilm.

Tøsetråd? hmm. kalder det sgu da heller ikke herrefimsetråd når det bare er gutterne der snakker.
-
...I´d explain it to you but your brain would explode.

Skriv ny kommentar: