# 20 Hmm... Det kan faktisk godt være at 2. sæson ville komme på Zulu... Men hvis du kan tage Sverige så hold øje med om de skulle komme der. Det var der jeg fik set mange af de første afsnit jeg havde misset.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Ja mit navn er Stig Andersen og jeg er 25 år gammel jeg bor i Esbjerg og spar mig så for alle dårlige vittigheder om fisk! Min dagligdag fyldes ud af mit job som folkeskolelærer og amerikansk fodbold. Desuden spiller jeg en del computer også ser jeg selvfølgelig en masse film :) Min dvd samling er vokset eksplosivt siden jeg begyndte at arbejde og jeg har netop købt nr. 115 hjem til samlingen. Min smag spænder vidt, men jeg er især glad for action og science fiction, ligesom alle andre raske unge mænd :=) På tv holder jeg meget af Simpsons, Futurama, Friends og 24. Med hensyn til vhs snakken, byttede jeg min samling på omkring 50 film for 3 dvd´er, jeg kunne simpelthen ikke magte den skod kvalitet mere :/
Mit navn er Christian er 36 år og jeg bor i København.
Jeg har altid interesseret mig for musik, kunst, teater, kultur og som sagt film. Siden jeg som 3-årig fik en filmrulle i hovedet fra min farfars 8 mm projektor, har jeg gennem hele min barndom været nødt til, først med mine forældre/bedsteforældre og siden alene, været nødt til at gå til ugentlige konsultationer hos biografer og filmforeninger både herhjemme og i udlandet og er den dag er jeg stadig meget afhængig af disse behandlinger :)
Jeg har også være med i alle de klubber (Fx. Star Film Club, The Official Star Wars Fan Club i UK m.m) og foreninger jeg kunne komme i nærheden af, for at komme i kontakt med andre mennesker med samme problem.
Da jeg i sin tid, efter gymnasiet ikke kom ind på filmstudiet (for få pladser) kastede jeg mig over organisation og personale udvikling (teori og praksis) og det jeg så levet af lige siden.
I min fritid har jeg så taget kurser i Film og Medievidenskab på KUA som fx. film/medieanalyse, dramaturgi, historie o.s.v, men også arbejdet som bl.a. skribent og tilrettelægger på internet tidsskrifter og filmprogrammer til festivaler i udlandet.
Jeg har en meget bred viden/interesse for film og ser alt lige fra Carné og Prevet's franske klassikere fra 30'erne over Åndeløs og 100 Blows til Vertigo og Ben Hur videre ind i diverse film i 70'erne (Godfather, Apocalypse Now osv) til SiFi/Horror i 80'erne (VHS-årtiet) og ind i 90'erne, hvor folk vendte tilbage til bigrafen det brede billede og den gode lyd og ikke mindst det øgede antal af film fra andre lande end lige amerika, men også her i 2000 + hvor medierne smelter sammen i fx Matrix. Det kan også ses af min filmsamling, som består af film fra alle typer medier og genre.
Jeg kunne aldrig drømme om at skille mig af med mine kære gamle LD eller VHS kopier, da flere af dem indeholder film og udgaver, som endnu ikke er udkommet på DVD og selvom kvaliteten ikke altid er den bedste. Jeg har fx alle udgaver af Close Encounters, Apocalypse Now og Blade Runner ;)
Navn: Rasmus Starup Petersen Alder: 21 Profession: Portør (men ikke længerevarende) HQ: 6-tripple-K (eller Kolding om man vil) Mission: at blive den nye Wesley Snipes!!! Sekundære mål: at se samtlige films i verden.
Mine primære interesser har altid været film og musik. Udover at jeg nyder at se/lytte til begge, er jeg også delvist aktiv indenfor produktion af begge. (Det var lidt svært at få til at lyde cool, når jeg har lavet et par film i gymnasiet og har et fritidsband)
Jeg har tidligere haft eget anmelderprogram på den yderst professionelle TV Kolding, hvor seerne højest sandsynligt kunne tælles på begge hænder, også selvom man har været ude for en ulykke og manglede den ene.
Min eksplosivt stigende DVD samling indeholder films fra alle genrer og år. Pga. nærmest sygelig købelyst har jeg i de sidste par liv ikke haft råd til at leve et normalt liv… I NEED HELP :)-(:
Christian Marcussen, 23 år, filosofi studerende - skal læse kommunikation bag efter.
Er fra københavn
Laver filmmusik til kortfilm, primært udenlandske. Når jeg har tid instruere jeg selv kortfilm på med henblik på at søge ind på filmskolen på et tidspunkt. Senest deltog jeg i Videmarathon 2003. Kunne godt bruge en manusforfatter, hvis der er én af jer der er sådan en :)
DVD samling ca. 150-70 film (har ikke talt for nyligt). Lider også selv af sygelig købelyst :-/
Jeg hedder Per, er 24 år og bor (ligesom Elvis-SUN-) på Vesterbronx i Kbh. Er dog 100% sønderjyde i hjerte! Jeg studere i øjeblikket 3d Animation. I fritiden bruger jeg (det er jeg nok ikke ene om!) en stor del af min tid på film og så selvfølgelig filmz.dk. Jeg har, efter købet af en dvd-afspiller og et surround-anlæg, fået stillet diagnosen: "Samler-mani" indefor området "DVD-film". Endnu er min samling beskeden, men jeg frygter at min mani begynder at tage over, og at jeg derfor kommer til at anskaffe mig flere DVD'ere end jeg egentlig har råd til.
Udover film, bruger jeg en smule tid på at illustrere. Det er dog desværre for lidt tid jeg har til det i øjeblikket. :-(
Jeg har gjort det til en personlig tradition at gå i biffen hver måned og se Premiere Surprise (i Imperial selvfølgelig!).
#21 chandler75 22 år siden
#22 inflector 22 år siden
Med hensyn til vhs snakken, byttede jeg min samling på omkring 50 film for 3 dvd´er, jeg kunne simpelthen ikke magte den skod kvalitet mere :/
#23 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Jeg har altid interesseret mig for musik, kunst, teater, kultur og som sagt film. Siden jeg som 3-årig fik en filmrulle i hovedet fra min farfars 8 mm projektor, har jeg gennem hele min barndom været nødt til, først med mine forældre/bedsteforældre og siden alene, været nødt til at gå til ugentlige konsultationer hos biografer og filmforeninger både herhjemme og i udlandet og er den dag er jeg stadig meget afhængig af disse behandlinger :)
Jeg har også være med i alle de klubber (Fx. Star Film Club, The Official Star Wars Fan Club i UK m.m) og foreninger jeg kunne komme i nærheden af, for at komme i kontakt med andre mennesker med samme problem.
Da jeg i sin tid, efter gymnasiet ikke kom ind på filmstudiet (for få pladser) kastede jeg mig over organisation og personale udvikling (teori og praksis) og det jeg så levet af lige siden.
I min fritid har jeg så taget kurser i Film og Medievidenskab på KUA som fx. film/medieanalyse, dramaturgi, historie o.s.v, men også arbejdet som bl.a. skribent og tilrettelægger på internet tidsskrifter og filmprogrammer til festivaler i udlandet.
Jeg har en meget bred viden/interesse for film og ser alt lige fra Carné og Prevet's franske klassikere fra 30'erne over Åndeløs og 100 Blows til Vertigo og Ben Hur videre ind i diverse film i 70'erne (Godfather, Apocalypse Now osv) til SiFi/Horror i 80'erne (VHS-årtiet) og ind i 90'erne, hvor folk vendte tilbage til bigrafen det brede billede og den gode lyd og ikke mindst det øgede antal af film fra andre lande end lige amerika, men også her i 2000 + hvor medierne smelter sammen i fx Matrix. Det kan også ses af min filmsamling, som består af film fra alle typer medier og genre.
Jeg kunne aldrig drømme om at skille mig af med mine kære gamle LD eller VHS kopier, da flere af dem indeholder film og udgaver, som endnu ikke er udkommet på DVD og selvom kvaliteten ikke altid er den bedste. Jeg har fx alle udgaver af Close Encounters, Apocalypse Now og Blade Runner ;)
#24 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#25 skittlez 22 år siden
Alder: 21
Profession: Portør (men ikke længerevarende)
HQ: 6-tripple-K (eller Kolding om man vil)
Mission: at blive den nye Wesley Snipes!!!
Sekundære mål: at se samtlige films i verden.
Mine primære interesser har altid været film og musik.
Udover at jeg nyder at se/lytte til begge, er jeg også delvist aktiv indenfor produktion af begge. (Det var lidt svært at få til at lyde cool, når jeg har lavet et par film i gymnasiet og har et fritidsband)
Jeg har tidligere haft eget anmelderprogram på den yderst professionelle TV Kolding, hvor seerne højest sandsynligt kunne tælles på begge hænder, også selvom man har været ude for en ulykke og manglede den ene.
Min eksplosivt stigende DVD samling indeholder films fra alle genrer og år. Pga. nærmest sygelig købelyst har jeg i de sidste par liv ikke haft råd til at leve et normalt liv… I NEED HELP :)-(:
Det var så mine 2 pennies.
#26 Patriarch 22 år siden
Er fra københavn
Laver filmmusik til kortfilm, primært udenlandske. Når jeg har tid instruere jeg selv kortfilm på med henblik på at søge ind på filmskolen på et tidspunkt. Senest deltog jeg i Videmarathon 2003. Kunne godt bruge en manusforfatter, hvis der er én af jer der er sådan en :)
DVD samling ca. 150-70 film (har ikke talt for nyligt). Lider også selv af sygelig købelyst :-/
#27 Corgan 22 år siden
Jeg hedder Per, er 24 år og bor (ligesom Elvis-SUN-) på Vesterbronx i Kbh. Er dog 100% sønderjyde i hjerte!
Jeg studere i øjeblikket 3d Animation. I fritiden bruger jeg (det er jeg nok ikke ene om!) en stor del af min tid på film og så selvfølgelig filmz.dk.
Jeg har, efter købet af en dvd-afspiller og et surround-anlæg, fået stillet diagnosen: "Samler-mani" indefor området "DVD-film".
Endnu er min samling beskeden, men jeg frygter at min mani begynder at tage over, og at jeg derfor kommer til at anskaffe mig flere DVD'ere end jeg egentlig har råd til.
Udover film, bruger jeg en smule tid på at illustrere. Det er dog desværre for lidt tid jeg har til det i øjeblikket. :-(
Jeg har gjort det til en personlig tradition at gå i biffen hver måned og se Premiere Surprise (i Imperial selvfølgelig!).
#28 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
#29 Corgan 22 år siden
#30 filmz-Daniel_Logan 22 år siden