Gravatar

#121 filmz-Asta 22 år siden

#120 Jamen, jeg aner slet ikke hvad det er for en film *G* -helt tøset er jeg jo nok ikke så :-P

My point exactly! Girl Power!!! *LOL*
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#122 inflector 22 år siden

You go girl :D
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#123 filmz-trillefix 22 år siden

#120 hmm. filmen er også ret gammel. Det er med collin firth, hvilket er mr. Darcy i bridget jones dagbog hvis du har set den. Faktisk bygger karakteren Darcy i bridget jones dagbog på mr Darcy i pride and prejudice. Forfatteren var nemlig ret vild med netop pride and prejudice. Den er absolut seværdig. Som sagt kanon tøsefilm. (du ved gammel engelsk tid, kærlighed der ignoreres og de forstår hinanden til sidst..ggg)
-
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Gravatar

#124 filmz-trillefix 22 år siden

eller gammel og gammel...den er fra 1995..ggg*
http://www.imdb.com/title/tt0112130/
kan se lidt om den her hvis du vil.
-
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Gravatar

#125 DerMann 22 år siden

Ja nu er jeg ik den, der blander mig mest i debatterne =) -Læser dem dog jævnligt... Men skulle det ske, at jeg lige ville indvende noget yderst intellektuelt, ville det jo være en skam, hvis ingen havde hørt om mig =).

Jeg hedder Andreas Degn og er en årgang 84'er... Bor i en lille flække lige uden for Vejle, hjemme ved de gamle.
Min filmglæde har været enorm siden jeg var helt lille. Har altid gerne ville være bag kameraet, så mine venner og jeg var allerede igang med at lave splatterfilm og actionfilm i en alder af 10-11 år med skolens kameraer... Fik så et videokamera i konfirmationsgave, så der fik projekterne virkelig et skub!! Videokameraet er dog mer eller mindre sat på hylden, efter jeg blev færdig med gymnasiet her sidste år, hvor tiden istedet mest er gået med at SE en masse DVD-film i hjemmebiografen =)

Fandt Filmz et halvt års tid siden og tilbringer ufattelig mange timer herinde, selvom jeg som sagt ikke blander mig så meget =) Men jeg læser debatterne og bliver inspireret til bl.a. at købe en masse film jeg ikke har set...!
Havde f.eks. aldrig hørt om Donnie Darko før jeg kom herind!!!I må tro, jeg har været isoleret hele mit liv... =) Så den har jeg lige bestilt på Axelmusic =)

Nu ska jeg i militæret d 1. April, så de næste 8 måneder bliver der desværre ikk helt vildt meget tid til det vilde filmkiggeri!! =(
Gravatar

#126 filmz-Martin Schou 22 år siden

Ja, hej, dav (som er min standard-hilsen) ...

Tjaa .. har fulgt med på filmz siden HMN nævnte den første gang på newz, og oprettede en profil fordi jeg ikke lige havde noget bedre at give mig til en lørdag eftermiddag ...

Jeg ser (stort) set alle typer af film, helst på originalsproget (og helt klart hellere med undertekster end oversat tale - jeg vil hellere skære en vist legemesdel af med et vådt franskbrød end lytte til oversat tale). Jeg er totalt hooked på romantiske komedier (selvom jeg ikke er hverken kvinde eller homosexuel ;-), især når Meg Ryan spiller med i dem. Min knapt så svulmende dvd-samling på indtil videre godt 50 film indeholder da også en pæn blanding af forskellige genrer, og jeg har en vis idé om, at Kevin Spacey må være min yndlingsskuespiller ud fra antallet af de film, han er med i (jeg har ikke talt efter, men det kunne være et sjovt projekt at udvikle et program til det).

Jeg er udannet og uddannet datamatiker og læser pt. videre til ingeniør på DTU, har generelt aldrig et liv og vil gerne have en dvd-samling, der indholder samtlige film og serier, der nogensinde er udgivet :-)
I'm not left-handed either.
Gravatar

#127 dyg 22 år siden

#125 - Hvilken lille flække? (Er selv fra Vejle-kanten - ja, og kender flere der hedder Degn)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#128 DerMann 22 år siden

#127 Ødsted... Ja man skal hvertfald være fra Vejle-egnen, for at kende til byen!! =) Hvilke Degnere kender du??
Gravatar

#129 dyg 22 år siden

#128 - Jeg er selv fra Gadbjerg (Mellem Bredsten og Give). Har gået i klasse med en fra Mejsling.

Jeg har bl.a. gået i klasse med en Terese Degn fra Urhøj, de andre bor så lidt længere fra vejle, nærmere bestemt Give.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#130 DerMann 22 år siden

Gadbjerg... Det er jo endnu længere ude på landet =)

Er ik i familie med en Terese Degn. Og heller ik nogen, der bor i Give. Men der er nu også ved at være nogen degne-familier jeg ik kender til. =)

Skriv ny kommentar: