Gravatar

#31 Patriarch 22 år siden

ja.. tænkte selv på det tidligere idag. Det kunne evt også være før, frem for kl. 3
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#32 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Det kunne også være fedt hvis der blev lavet et decideret filmz. dk arrangement..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#33 El vez 22 år siden

Ja.. det ku være spændende.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#34 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Kanon ide - bare synd for dem, som ikke bor i eller tæt ved København ! Men en løsning kunne være, at vi kunne finde mulighed for at overnatte hos nogen af os.

Jeg ved at flere biografer tilbyder at lave lukkede forestillinger, så vi kunne måske lave en på bagrund af en poll eller ... mulighederne er mange :)

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#35 filmz-vassago 22 år siden

#34: vi har rodet med det (og gør det stadig) - men som priserne er nu, så er det slet ikke realistisk at leje en sal - i hvert fald ikke i en af de store biografer, så skulle det være en af filmportens lidt mindre biografer.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#36 filmz-Retep 22 år siden

ja, jeg ville da være deltager til et filmz.dk meetup - men en mulighed er vel også at lave vores egen med projektor og en eller anden sal?

men ville da være cool med en imperial for os selv :)
Gravatar

#37 Patriarch 22 år siden

Man kunne måske starte med et mindre arrangement? altså bare mødes...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#38 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

# 35: har I prøvet at spørge om hvad det koster hos Gloria eller Cinemateket (Filmhuset) eller hvad med Empire ???

I sin tid før de åbnede, gjorde de meget ud af, bl. a. på deres hjemmeside, at de helt ville gøre en masse for os filmfreaks, så mon ikke de er til at snakke med.

# 37: Det kunne da også være fint nok for mig, da jeg syntes altid det er sjovt at møde andre med samme lidenskab og ikke mindst få et ansigt på andre end crewet på Film.dk :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#39 Corgan 22 år siden

#38:
Jeg tænkte faktisk netop på det samme. Empire blev vist fornyet for et stykke tid siden, og skulle efter sigende være blevet en rigtig god biograf.
At leje Imperial ville måske være lidt for... hmm... tjaa, biografen er jo fed, men vi er her på filmz.dk nok så "få" at det nok ville være som at leje Parken for at spille 2 mod 2.
I Empire ville det nok være mere intimt (no dirty thoughts, please!) og hyggeligt, da vi muligvis ville kunne fylde mere i salen.
Gravatar

#40 El vez 22 år siden

Fornyet ? Er det ikke københavns nyeste biograf ? :)

Empire er en virkelig lækker bif!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: