Gravatar

#41 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Empire rocks - with or without your girl :)

Den har hvad vi skal bruge for, at kunne lave en god dag/aften og så er den også tæt på både gode steder at spise :-D og nem at komme til !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#42 filmz-nemesis 22 år siden

jeg syntes der er en god ide der er på banen der. Det er da helt sikkert noget jeg er med på.Det kunne være godt hvis filmz brugerne kunne komme ind og se en film og måske en tur i byen/café/spise eller hvad end der er stemmning for.
Var der ikke engang en afstemning om hvor i landet vi kom fra, får måske var Odense noget, det ligger ganske centralt, og har de ikke nogle gode biografer der? Dog ser jeg ingen problem i at tage til københavn, godt nok kommer jeg selv fra nordjylland men man kan vel altid finde nogle at køre sammen/tage med?
Håber det er et arrangement der bliver til noget, det kunne være alt for godt.
Gravatar

#43 Skobbolop 22 år siden

Mojn i æ boks

haha..pisse godt..nå men..mit navn er Jens er 19 år og går i øjebliket i 3.g på Sønderborg Gymansium (mat. self.)..

hmm...Jeg har self. altid elsket at se film, men faktisk var det filmz.dk der rigtig satte skub i tingene...har ikke det den mest prangende dvd-samling endnu men det går da roligt fremad.. Et ordentligt fjernsyn har jeg også lige købt, og har også et udemærket stereo system (hellere god stereo end middelgod surround :D)..så nu bliver der også set ordentlig fil herhjemme..

et par biografture bliver det da også til...men det er nu begrænset hvor mange muligheder der er hernede i sønderjylland.. (ja..vores biograf stinker i Sønderborg)

Elsker desuden også Star Trek...den er serie er sgu egentlig genial..

btw. Hvis man vil more sig kosteligt er det en meget fin ide at se R2 version af First Contact med danske undertekster... haha...jeg græd af grin... FØJ hvor de oversættere da stinker...
det er måske ikke uden grund af star trek ikk er forfærdelig populært i Danmark.. :D

#44 azathoth 22 år siden

#44: Åååh jeg glemmer aldrig dengang TVDanmark oversatte "Our universal translators are malfunctioning" til "Vores computer er kaput". ROFL det var altså grineren. :D

Kan også huske at på underteksterne til min Insurrection (havde den på VHS engang) stod der "Georgi" istedet for Geordi hele filmen igennem... belastende. :(

Men det er vel derfor vi elsker dvd, så vi kan slå de ulidelige undertekster fra??? ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#45 azathoth 22 år siden

Hov... temmelig off topic, BTW! Beklager!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#46 Skobbolop 22 år siden

hahaha..det er SÅ godt..

#47 filmz-Mira 22 år siden

kan man stadig? skal da noget hunkøn og mednørd på banen her...

26 år ung ;)4 år i hovedet og 50 i krop( føltes sådan engang imellem mandag morgen-de der gaaamle knæ der uhauauaua). Jeg arbejder ikke pt for jeg har knald i låget...heh. Første film jeg husker jeg blev grebet fuldstændig vildt og inderligt af var The Dark Crystal-derefter sneg jeg mig til at se Alien 1 mod mine forældres vilje-og prisen var 2 uger med mareridt-men kimen var lagt;)Gys, rumfilm, aliens, fantasy, eventyr, okkult anything goes-og Disney ( specielt løvernes konge og hercules). Jeg er tegnefilm/børnefilms freak og kan vælte hæmningsløst rundt af grin når jeg ser Pine og Plage og Pegasus i Hercules eller Ice Age og Monsters Inc. Det er nok der de 4 år kommer ind;)

Når jeg ikke filmer den puter jeg den, rider heste og er kreativ med blyanter, photoshop og min wacoom pad. -Og alt det andet...

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#48 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Dejligt, at se jeg ikke er den eneste animations-nørd her på siden :)

Hvis du ikke lige er klar over det så er "Jim Henson's Storyteller" netop udkommet på DVD og fx DVDOO har tilbud på en række både nye og gamle klassikere.

Kig rundt på siden og du vil finde andre fx Spanner, der udfolder deres kunsteriske evner i bl.a. Photoshop.

Gravatar

#49 filmz-Mira 22 år siden

animation er najs;)

hehe jeg har skam luret photoshop tråden;) men nu ikke heeelt den genre jeg begår mig i-eller prøver på at begå mig i...;)

jeg har for ca. 1 år siden igen set the dark crystal og ved gud jeg fortrød-det var slet ikke det samme mere ( jeg var naiv nok til at tro det hang ved)...storyteller-sukker..*taking a stroll down memory lane....*

ovs-kejserens nye flip-den har jeg vist også set mere end een gang;)*baaad lama!!*

*sidder og småfniser for sig selv*

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#50 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Animation er en utrolig spændende genre, som har mange facetter/sider. Tag bare de 9 film i Animatrix, selvom de alle er Anime, er der stadig stor forskel på de enkelte afsnit.

Eller Toy Story og Ice Age jeg har stadig kollegaer, der tror at begge er fra Disney !

Skriv ny kommentar: