ja crys-mange af de der gode, sjove animerede er generelt-det må være disney-men dreamworks fx er definitivt på banen som en stærk konkurrent til disney...apropos, hvem lavede egentlig ice age? ( ka ikk huske)
Jeg har da også Titan A.E. på hylden-mit eget lille klenodie;)mange flotte scener i...
#51 Mira Det var Twentieth Century Fox der lavede Ice Age - kan tydelig huske deres logo i traileren hvor man samtidig hørte "Ice ice baby - Vanilla Ice ice baby" ;-)
Den blev produceret af Blue Sky Studios og Fox Animation Studios i Amerika og instrueret af Chris Wedge og Carlos Saldanha.
Jeg syntes ICE AGE DVD'er er rigtig sjov - Sid on Sid syntes jeg virkelig er en sjov parodi på alle de typiske "Making of"'s hvor skuespillerne ikke bestiller andet at rose hinanden. Kortfilmen Bunny er også en rigtig sød lille film, med et smukt budskab, som beviser, at der skal ikke meget til at fortælle en god historie.
Eftersom der går et rygte om at der er kommet nogle flere piger herinde på vores oase, kunne de så ikke være så flinke at skrive sig på her, eller evt. starte en ny tråd af samme art.
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
well er så 24 årig multimediedesign studerende, og kom ind på siden fordi jeg søgte efter noget med anden. var nødt til at give min mening til kende ang. micktrix. Er iøvrigt tøsebarn.
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Navn: Allan Legarth Nielsen Alder: 18 Bopæl: Sengeløse, 4 km fra Høje Tåstrup (og ja vi har senge derude) Arbejde: Blockbuster og sælger i Electronic World`s Film afdeling, i City 2
Jeg har været fotograf (kamera-mand) og billedmixer/producer på en lokal Tv-station i Ishøj (lad jer ikke narre, den har samme standard som TV2 lorry)
Jeg går nu på filmlinien på teknisk skole i Tårnby. Har været med på et par amatør kortfilm som fotograf og klipper, og er igang med at forberede den næste. Har lige været med som hjælper på en reklamefilm for Danske Bank instrueret af Tomas Villum Jensen.
Min drøm er at blive instruktør. Vil meget gerne ind på den danske filmskole.
Min kærlighed til film startede da jeg som 8-årig så Close Encounters Of The Kind (og derfor er Spielberg blevet min foretrukne)
#51 filmz-Mira 22 år siden
Jeg har da også Titan A.E. på hylden-mit eget lille klenodie;)mange flotte scener i...
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#52 Ikari 22 år siden
Det var Twentieth Century Fox der lavede Ice Age - kan tydelig huske deres logo i traileren hvor man samtidig hørte "Ice ice baby - Vanilla Ice ice baby" ;-)
#53 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Jeg syntes ICE AGE DVD'er er rigtig sjov - Sid on Sid syntes jeg virkelig er en sjov parodi på alle de typiske "Making of"'s hvor skuespillerne ikke bestiller andet at rose hinanden. Kortfilmen Bunny er også en rigtig sød lille film, med et smukt budskab, som beviser, at der skal ikke meget til at fortælle en god historie.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#54 filmz-Mira 22 år siden
#55 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#56 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#57 filmz-Mira 22 år siden
#58 filmz-trillefix 22 år siden
#59 b e c h 22 år siden
Hvor læser du MUL henne?
#60 SpielbergFreak 22 år siden
Alder: 18
Bopæl: Sengeløse, 4 km fra Høje Tåstrup (og ja vi har senge derude)
Arbejde: Blockbuster og sælger i Electronic World`s Film afdeling, i City 2
Jeg har været fotograf (kamera-mand) og billedmixer/producer på en lokal Tv-station i Ishøj (lad jer ikke narre, den har samme standard som TV2 lorry)
Jeg går nu på filmlinien på teknisk skole i Tårnby. Har været med på et par amatør kortfilm som fotograf og klipper, og er igang med at forberede den næste. Har lige været med som hjælper på en reklamefilm for Danske Bank instrueret af Tomas Villum Jensen.
Min drøm er at blive instruktør. Vil meget gerne ind på den danske filmskole.
Min kærlighed til film startede da jeg som 8-årig så Close Encounters Of The Kind (og derfor er Spielberg blevet min foretrukne)