Jeg hedder Jakob Stensig Kristensen, 25 år og lærerstuderende i Århus. Jeg kommer fra en lille landsby - og føler da også jeg hører til på landet.
I min fritid er jeg meget engageret i den kirkelige børne- og ungdomsorganisation Afrika InTouch. Jeg har selv været i Afrika (Nigeria) 4 gange, og satser stærkt på at skulle afsted igen når jeg får råd og tid. Jeg var senest afsted i sommerferien i 5 uger.
Jeg bruger faktisk ofte mere tid på foreningen end mit studie. :-/ Det er lidt et problem, men jeg finder det mere interessant end skolen.
Derudover tilbringer jeg meget tid sammen med mine venner. Jeg arbejder fra tid til anden med IT for seniorer på LOF-kurser og skal til at gøre rent på Molslinjen. :-/
Min filmsmag er meget bred - jeg ser faktisk alt. Min yndlingsfilm må nok være Shawshank Redemption, og min yndlingsskuespiller Harrison Ford (og ja, jeg glæder mig vildt til Indy på DVD).
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#58 - Trist...blev færdig som multimedie-designer i sommer. Det var nok den mest elendige uddannelse jeg endnu har været på. En advarsel til alle: Søg IKKE ind på multimediedesign uddannelsen på Århus Erhvervsakademi i Viby.
Eneste grund til at jeg færdiggjorde det var, at jeg kom i en überfed klasse, med nogle fede mennesker (også enkelte tynde).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg hedder Kia (surprise!), jeg er 22 - og pige! Jeg flyttede fra Odense, hvor jeg ellers har tilbragt hele mit liv, til Århus for godt 2 år siden for at læse etnografi på universitetet. Det har jeg så læst i 2 år og nu er jeg i gang med en suppleringsuddannelse i organisationsteori.
Min film-entusiasme er først rigtig taget til inden for de sidste par år, men efterhånden gør specielt biografture et stort indhug i budgettet. Når først man kommer i gang bliver man jo bidt af det! Jeg er lidt bagud med visse klassikere, men så er det jo dejligt at få lidt indpiration fra mere garvede filmnørder ;) Jeg synes selv min filmsmag spænder bredt. Jeg ser næsten alt - måske lige undtagen gyserfilm...
Jeg hedder Anders, er 22 år og bor i Lyngby. Jeg studerer til maskinmester inde i København, og arbejder i min fritid som chauffør for en tv-reperatør.
Jeg har sådan set altid interesseret mig for film, men blev først rigtig filmnørd da jeg valgte film/tv som valgfag i gymnasiet (det bedste timer nogensinde!). Jeg har en meget bred filmsmag men er især glad for visuelt stærke film. Derfor er store billedmagerer som Ridley Scott og Akira Kurosawa blandt mine favoritter. Ligeledes som de fleste andre herinde lider jeg også af DVD-mania og har omkring 120 stk.
PS. Filmz.dk er altid den første side jeg tjekker - keep it up!
# 66: det kan være jeg kun har set dårlige gysere, for jeg synes som regel handlingen er lidt for forudsigelig. Muligvis har jeg bare ikke nerverne til det... ;)
Jeg hedder Jesper, er 23 år gammel og bor i nærheden af Herning i Jylland. Jeg er ved at gøre mit gymnasie færdigt da jeg ikke lige magtede det i mine unge dage. :) Udover det arbejder jeg på et teater, Postbud og IT-Tekniker i de lokale børnehaver.
Den første film jeg kan huske jeg så var en gammel Frankenstein, det holdt mig så fra gysere indtil jeg overtalte min far til at jeg måtte se Aliens (som jeg først har set færdig for et par måneder siden). Den første film jeg nød var Indiana Jones og templets forbandelse og har siden da set alt hvad jeg kan få mine fingre i. Dengang så jeg alt med Chuck Norris, Jean Claude Van Damme, osv.. Det har ændret sig lidt siden da, jeg ser frygteligt mange gamle film i tiden (til stor harme for mine film kammerater). Min dvd samling er rimeligt begrænset pt. fordi SU er ikke helt nok til massive investeringer, men jeg er stor bruger af dvd'er til 50~100,- og self biografen i Herning, som er rigtig god.
#61 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#62 Kalle Ferm 22 år siden
I min fritid er jeg meget engageret i den kirkelige børne- og ungdomsorganisation Afrika InTouch. Jeg har selv været i Afrika (Nigeria) 4 gange, og satser stærkt på at skulle afsted igen når jeg får råd og tid. Jeg var senest afsted i sommerferien i 5 uger.
Jeg sidder i Afrika InTouch' bestyrelse, og er webmaster for http://www.afrikaintouch.dk/
Jeg bruger faktisk ofte mere tid på foreningen end mit studie. :-/ Det er lidt et problem, men jeg finder det mere interessant end skolen.
Derudover tilbringer jeg meget tid sammen med mine venner. Jeg arbejder fra tid til anden med IT for seniorer på LOF-kurser og skal til at gøre rent på Molslinjen. :-/
Min filmsmag er meget bred - jeg ser faktisk alt. Min yndlingsfilm må nok være Shawshank Redemption, og min yndlingsskuespiller Harrison Ford (og ja, jeg glæder mig vildt til Indy på DVD).
Jakob
#63 dyg 22 år siden
Eneste grund til at jeg færdiggjorde det var, at jeg kom i en überfed klasse, med nogle fede mennesker (også enkelte tynde).
#64 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#65 Kia 22 år siden
Min film-entusiasme er først rigtig taget til inden for de sidste par år, men efterhånden gør specielt biografture et stort indhug i budgettet. Når først man kommer i gang bliver man jo bidt af det! Jeg er lidt bagud med visse klassikere, men så er det jo dejligt at få lidt indpiration fra mere garvede filmnørder ;) Jeg synes selv min filmsmag spænder bredt. Jeg ser næsten alt - måske lige undtagen gyserfilm...
#66 El vez 22 år siden
#65 Hvorfor ikke gysere ? Det er da noget af det bedste!
#67 filmz-Kviksand 22 år siden
Jeg har sådan set altid interesseret mig for film, men blev først rigtig filmnørd da jeg valgte film/tv som valgfag i gymnasiet (det bedste timer nogensinde!).
Jeg har en meget bred filmsmag men er især glad for visuelt stærke film. Derfor er store billedmagerer som Ridley Scott og Akira Kurosawa blandt mine favoritter.
Ligeledes som de fleste andre herinde lider jeg også af DVD-mania og har omkring 120 stk.
PS. Filmz.dk er altid den første side jeg tjekker - keep it up!
#68 Kia 22 år siden
#69 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#70 filmz-Plimmer 22 år siden
Den første film jeg kan huske jeg så var en gammel Frankenstein, det holdt mig så fra gysere indtil jeg overtalte min far til at jeg måtte se Aliens (som jeg først har set færdig for et par måneder siden). Den første film jeg nød var Indiana Jones og templets forbandelse og har siden da set alt hvad jeg kan få mine fingre i. Dengang så jeg alt med Chuck Norris, Jean Claude Van Damme, osv.. Det har ændret sig lidt siden da, jeg ser frygteligt mange gamle film i tiden (til stor harme for mine film kammerater). Min dvd samling er rimeligt begrænset pt. fordi SU er ikke helt nok til massive investeringer, men jeg er stor bruger af dvd'er til 50~100,- og self biografen i Herning, som er rigtig god.
#67 Min startside er filmz.dk stik den. ;)