Jeg hedder Rasmus, er 18 år, og bor i Fredericia. Jeg er 3.års student på HTX i erritsø. Jeg holder meget af film, og har altid interesseret mig for specielle genre som, SCI-FI eventyr, horror og thrillers :)..
_______________________________________ How much does life weigh?
Jeg hedder Peter og er 25 år. Jeg arbejder og bor i København og arbejder med EDB og DTP. Jeg interessere mig for Animation, gamle krigsfilm og SiFi-film fra 50'erne og 60'erne.
Min startside er den eneste rigtige, nemli': Den her
#69 Ahh.. Jeg ville have valgt Film/TV, hvis jeg ikke var matematiker. I stedet har jeg noget der hedder Formidling & Journalistik, hvori 3. semester (det jeg er igang med nu) er Film/Tv, med fokus på medierne. Der beskæftiger vi os dog næsten kun med reklamer og dokumentarfilm. Hvordan er Film/TV? er det mere med spillefilm o. lign.?
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Jeg hedder Jonas og er elev på Holstebro HTX. Jeg er 17 år gammel, så det lader til jeg er benjamin herinde. Har altid interesseret mig for film, men det er først i løbet af det sidste års tid, interessen er blevet større. Ser film fra alle genrer, men yndlingsfilmene må være godfather, raging bull, apocalypse now og pulp fiction. For tiden indhenter jeg gamle film, og har fået en hvis kærlighed for hitchcock.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Fuktz - nu er det 5 år siden jeg gik ud af gymnasiet, så det kan selvfølgelig have ændret sig meget (særligt med den nye lamme regering). Vi lærte en masse om film-analyse, TV-analyse og genre.
Desuden lærte vi selv at filme og jeg og en makker lavede en eksamensproduktion om Randers Regnskov. Det var meget interessant!!!
Fedt fag hvor man får lov at arbejde med helt andre sider af sig selv!
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Jeg hedder Tommy. Er 23. Bor I Aalborg hvor jeg studerer til elektronik-ingeniør. Har altid interesseret mig for film, og ikke mindst teknikken bag dem. Min primære hobby er at jeg sidder og leger med 3D animation, og er udover det med i en demogruppe, så tiden bag skærmen ikke helt er spildt... Jeg er star wars fan, og også af de nye, som jeg syntes er bedre end hvad mange gør dem til. Yndlingsfilm, ved jeg ikke helt, tror det må være Shawshank Redemption. Har pt. ca. 400 dvd'ere (orker ikke lige tælle det nøjagtige antal ;o) )
gdag navn: Thomas okkupation: meget lidt(går vist nok på mediefronten i svendborg) alder:18 top of the et eller andet: david kulynch/stanley kubric/francis ford coppola/Darren aronofsky/ridley scott jeg har vel omkring 150 vhs og 95 dvd
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Nåh,ja... Så bliver jeg vel også nødt til at bekende kulør, når alle i andre tør.
Navnet er Lars G. Jensen, årgang 76, og fra Ringsted. Min forkærlighed for film er grundet genetik. Min far er filmnarkoman. Min bedstefar var filmnarkoman. Så der var jo sådan set ikke rigtig noget at gøre, vel? Hertil knytter der sig faktisk en kort historie (læner sig tilbage i lænestolen foran kaminen, og tænder en pibe):
Den første gang min gamle far var i biffen, var da min farfar tog ham med ind for at se Dr. No... Adskillige år senere, da det var mig, der skulle ind i mørket for første gang, tog min far mig med ind for at se Octopussy. Om få år... Tja... Så længe de laver Bond-film vil min familie sikkert leve videre!
Min filmsamling er efterhånden ret omfattende. Jeg har omkring 1600+ titler på VHS, og DVD-skabet er (til min kærestes fortrydelse) ved at være fyldt (ca. 175?).
Min lykke var gjort, da jeg opdagede Filmz. Det er rart at vide, at man ikke er den eneste filmnørd i dette sølle kongerige.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#71 filmz-Daedalos 22 år siden
3.års student på HTX i erritsø. Jeg holder meget af film,
og har altid interesseret mig for specielle genre som, SCI-FI
eventyr, horror og thrillers :)..
How much does life weigh?
#72 filmz-Simba 22 år siden
#73 dyg 22 år siden
#74 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
#69 Ahh.. Jeg ville have valgt Film/TV, hvis jeg ikke var matematiker. I stedet har jeg noget der hedder Formidling & Journalistik, hvori 3. semester (det jeg er igang med nu) er Film/Tv, med fokus på medierne. Der beskæftiger vi os dog næsten kun med reklamer og dokumentarfilm. Hvordan er Film/TV? er det mere med spillefilm o. lign.?
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#75 Morbid 22 år siden
Ser film fra alle genrer, men yndlingsfilmene må være godfather, raging bull, apocalypse now og pulp fiction.
For tiden indhenter jeg gamle film, og har fået en hvis kærlighed for hitchcock.
#76 Kalle Ferm 22 år siden
Desuden lærte vi selv at filme og jeg og en makker lavede en eksamensproduktion om Randers Regnskov. Det var meget interessant!!!
Fedt fag hvor man får lov at arbejde med helt andre sider af sig selv!
Jakob
#77 maniac 22 år siden
Har altid interesseret mig for film, og ikke mindst teknikken bag dem. Min primære hobby er at jeg sidder og leger med 3D animation, og er udover det med i en demogruppe, så tiden bag skærmen ikke helt er spildt...
Jeg er star wars fan, og også af de nye, som jeg syntes er bedre end hvad mange gør dem til. Yndlingsfilm, ved jeg ikke helt, tror det må være Shawshank Redemption.
Har pt. ca. 400 dvd'ere (orker ikke lige tælle det nøjagtige antal ;o) )
Tommy
#78 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#79 filmz-phalanx 22 år siden
navn: Thomas
okkupation: meget lidt(går vist nok på mediefronten i svendborg)
alder:18
top of the et eller andet: david kulynch/stanley kubric/francis ford coppola/Darren aronofsky/ridley scott
jeg har vel omkring 150 vhs og 95 dvd
#80 Captain Vallo 22 år siden
Navnet er Lars G. Jensen, årgang 76, og fra Ringsted.
Min forkærlighed for film er grundet genetik. Min far er filmnarkoman. Min bedstefar var filmnarkoman. Så der var jo sådan set ikke rigtig noget at gøre, vel?
Hertil knytter der sig faktisk en kort historie
(læner sig tilbage i lænestolen foran kaminen, og tænder en pibe):
Den første gang min gamle far var i biffen, var da min farfar tog ham med ind for at se Dr. No... Adskillige år senere, da det var mig, der skulle ind i mørket for første gang, tog min far mig med ind for at se Octopussy. Om få år... Tja... Så længe de laver Bond-film vil min familie sikkert leve videre!
Min filmsamling er efterhånden ret omfattende. Jeg har omkring 1600+ titler på VHS, og DVD-skabet er (til min kærestes fortrydelse) ved at være fyldt (ca. 175?).
Min lykke var gjort, da jeg opdagede Filmz.
Det er rart at vide, at man ikke er den eneste filmnørd i dette sølle kongerige.
then why is my arse
the perfect height for kicking?