Gravatar

#21 nakalay 17 år siden

Hmm, af film, der berørte mig til en vis grad, kan jeg kun lige komme på Grave of the Fireflies, Shine og Big Fish.

#14 Tjo, huskværdig er han i al fald. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#22 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#16 -
Og selvfølgelig da man hører et skud fra bunkeren i Untergang!

Uha, ja. Jeg græder også, men mest fordi det får mig til at tænke på min morfar. Han blev nemlig dræbt i en KZ-lejr...

da han faldt ned fra sit vagttårn.

(arj... arj... den var vist liiiige...)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#23 Skeloboy 17 år siden

#16 - Notebook...den har jeg kigget på. Er den noget ved?

#22 - ja, men jeg grinede nu af den alligevel:)
Gravatar

#24 HonoDelLoce 17 år siden

Schindlers Liste.. Hvis ikke den får mig til at græde, så får jeg i hvert fald MEGET røde øjne..

Men den film, der er stensikker hver gang, det er Amistad.. Den film er som citron i øjet på mig..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#25 filmz-D Phat 17 år siden

Græd til Big Fish,King Kong,Cannibal Holocaust,The Killer,Bullet in the Head,Click og værste tilfælde var da jeg brød ud i gråd i slutningen af Devils Reject..men igen den var os fucking gribende.

Er bare en fucking følsom fyr der stadigvæk mener Family guy er det fucking bedste tv har budt os ever.
Gravatar

#26 Wrangque 17 år siden

Jeg er en sucker for sad moments så jeg græder til det meste der har violin musik i bagrunden.

Amen seriøst. Det ville blive meget lang liste hvis jeg skulle remse alle film op der for mig til at flæbe som en lille tøs.

Tilgengæld er er godt til at holde det i mig når jeg er biografen eller ser film med venne :D

Gravatar

#27 cansi 17 år siden

I har ret omkring Schindlers List, der til sidst hvor Oskar Schindlers begynder med at nævne alle de mennesker han også kunne rede hvis han givet bilen og alt muligt, og ikke nok med det John Williams fantastiske musik der kommer i den scene.
Gravatar

#28 Skeloboy 17 år siden

#27 - nu tror jeg de fleste herinde har set den, men alligevel er spoiler tag en god ting at bruge:)
Gravatar

#29 dyg 17 år siden

Blandt mange andre, så får Donnie Darko mig ned med nakken hver gang.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#30 elwood 17 år siden

Gremlins

"Bye Billy"

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: