Jeg ville helt ærlig synes det kunne være en meget spændende og sikkert hyggelig snak - måske ikke om film, for der er vi for enige BN :D...
Min mor i KBH (hvor jeg er lige nu) er i øvrigt på fornavn med den lokale JV dame... Hun har lige fået vagttårnet og vågn op, insvøbt i et brev med hendes navn... hehe..
:-)
Tjah, jeg er skam også selv på forhånd med den lokale JV-dame her hvor jeg bor! ;-)
Wow, sikke en tråd. Jeg efterlades dog med en hvis undren, da en del af det jeg troede om kristendommen, nemlig at man hyldede næstekærlighed og tolerance, åbenbart ikke længere er aktuelt, men erstattes af had og fordomme...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Wow, sikke en tråd. Jeg efterlades dog med en hvis undren, da en del af det jeg troede om kristendommen, nemlig at man hyldede næstekærlighed og tolerance, åbenbart ikke længere er aktuelt, men erstattes af had og fordomme...
Jeg kan så sige, at jeg ikke hader nogen af mine medmennesker. Jeg kender en del mennesker, der i løbet af deres liv har gjort noget meget forkert (jeg er såmænd selv en af dem). F.eks. var der engang en person, der sårede mig frygteligt. Men jeg hader ikke nogen af dem, og jeg kan heller ikke bruge sådan en følelse til noget.
Lad os desuden også lige slå én ting fast: Næstekærlighed i kristen og bibelsk forstand har aldrig bestået i at tilsidesætte eller udvande Guds moralnomer.
#251 Patriarch 16 år siden
Ja, det er nok rigtigt... men live hjælper nok lidt på det.
#252 davenport 16 år siden
#253 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#254 BN 16 år siden
Jeg må lige minde dig om, at bruce er lesbisk, hvilket JEG i øvrigt også er. ;-)
#255 BN 16 år siden
:-)
Tjah, jeg er skam også selv på forhånd med den lokale JV-dame her hvor jeg bor! ;-)
#256 BN 16 år siden
Hmm, tror, vi skal sige "på FORNAVN med" ... ;-)
#257 davenport 16 år siden
#258 Fynboen 16 år siden
#259 BN 16 år siden
Jeg kan så sige, at jeg ikke hader nogen af mine medmennesker. Jeg kender en del mennesker, der i løbet af deres liv har gjort noget meget forkert (jeg er såmænd selv en af dem). F.eks. var der engang en person, der sårede mig frygteligt. Men jeg hader ikke nogen af dem, og jeg kan heller ikke bruge sådan en følelse til noget.
Lad os desuden også lige slå én ting fast: Næstekærlighed i kristen og bibelsk forstand har aldrig bestået i at tilsidesætte eller udvande Guds moralnomer.
#260 Patriarch 16 år siden
haha... Freudian slip :D