Gravatar

#1 Bobby Singer 16 år siden

Der er kommet en ny trailer for den der katastrofe film, hvor jorden går under om et par år:
Idjit
Gravatar

#2 filmz-Utyske 16 år siden

Oh, så er det sgu godt at jeg netop i dag har modtaget en flyer fra Jehovas Vidner, der kan give mig svaret på hvordan jeg overlever verdens ende, hvis jeg bare møder op til deres hjernevaskelsesseminar, her i weekenden på Brøndby Stadion.

Praaaise Jesus, can I get an "amen"?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 filmz-jonasgr 16 år siden

#2 Tag aldrig imod noget fra Jehova :)

De troede af en eller anden grund at jeg var deres bedste ven fordi jeg fik barmhjertighed med dem. Så fik både flyers og alt muligt andet tingel tangel.

Kunne egentlig værre ret sjovt at dukke op til et af deres arrangementer engang med t-shirten "fuck jesus".

På den anden side bliver det afholdt i Vollsmose, så halvdelen af salen er nok bevæbnet.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4 filmz-Utyske 16 år siden

#2 -

De bæster havde puttet det i min postkasse, jeg tror at de har set mig på stationen og har regnet med at jeg skal reddes.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5 BN 16 år siden

De to ting - Jordens undergang og Jehovas vidner - har ikke noget med hinanden at gøre. Men man finder da den slags tro hos f.eks. katolikkerne og i Folkekirken, hvor der stadig er mange der tror, at jorden skal gå under en dag.

Jeg er nu glad for, at det kun er på film den slags sker. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6 rubberdub 16 år siden

Går jorden ikke under hele tiden, hvis man er Jehovas.Var det ikke sådan deres latterlig religion startede?

Fra en:wiki:
History
1870-1916: Charles Taze Russell and the Bible Students
In 1870, Charles Taze Russell and others formed an independent group to study the Bible; in particular, Russell cited contributions by Advent Christian Church pastor George W. Stetson, and George Storrs, an Adventist preacher and former Millerite.[24][25] In 1877 Russell jointly edited a religious journal, Herald of the Morning, with Nelson H. Barbour. In July 1879, after separating from Barbour, Russell began publishing the magazine Zion's Watch Tower and Herald of Christ's Presence,[26] highlighting his interpretations of biblical chronology, with particular attention to his belief that the world was in "the last days".[27]

Kilde
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#7 MOVIE1000 16 år siden

den trailer minder om en trailer fra 70erne:) men den skal nok være fed alligevel.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 BN 16 år siden

rubberdub (6) skrev:
Går jorden ikke under hele tiden, hvis man er Jehovas.Var det ikke sådan deres latterlig religion startede?

Jehovas Vidner har aldrig nogensinde troet på eller talt om Jordens undergang. Den grundlæggende lære har altid været, at Jorden skulle bestå for evigt. Det med at "verden" skal fjernes, tager sigte på verdensforholdene, systemerne, regeringerne og den måde verden kører på. Det er dét, der skal væk eller ændres - ifølge Jehovas Vidners tro.
Gravatar

#9 MOVIE1000 16 år siden

[url= går da ikke under[/url]
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 BN 16 år siden

MOVIE1000 (9) skrev:
[url= går da ikke under[/url]

hehe

Skriv ny kommentar: