Gravatar

#391 Bobby Singer 16 år siden

#389 Ja det er korrekt.
Idjit
Gravatar

#392 PredatorX 16 år siden

Castiel (388) skrev:
#386 - Desværre kan jeg ikke se Seinfeld mere uden at tænke på dette klip og det har unægtelig ødelagt serien en smule for mig. Det er virkelig trist at Michael Richards aka Kramer har den slags holdninger:

Hvad fanden... Han er i forvejen det svageste element i Seinfeld, og jo længere man når i sæsonerne, jo mere belastende og irriterende bliver karakteren. Hans små tricks han laver, begynder hurtigt at stikke i øjnene på mig. Jeg ELSKER seinfeld, men bliver altid sindsygt irriteret på kramer hvis jeg ser mere end et par afsnit i streg.

Hans "pop/ticks" han laver med munden. Eller tungen.

Hans for korte bukser.

Hans måde at snakke på.

Stort set al hans mimik.

Men især hans forvirrende drejen rundt om sig selv.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#393 Michael Andersen 16 år siden

He he jeg elsker så Kramer, ligeså meget som alle de andre mærkelige figurer i den herlige serie. Hvis skuespillerne så også laver mærkelige ting i deres fritid? Det kunne jeg nok ikke være mere ligeglad med. Om de hedder Michael Richards, Michael Jackson eller Tom Cruise etc., så har det overhovedet indflydelse på min opfattelse af deres arbejde.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#394 filmz-jonasgr 16 år siden

Speaking of Seinfeld, så er der et afsnit mere af det nu.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#395 PredatorX 16 år siden

Michael Andersen (393) skrev:
He he jeg elsker så Kramer, ligeså meget som alle de andre mærkelige figurer i den herlige serie. Hvis skuespillerne så også laver mærkelige ting i deres fritid? Det kunne jeg nok ikke være mere ligeglad med. Om de hedder Michael Richards, Michael Jackson eller Tom Cruise etc., så har det overhovedet indflydelse på min opfattelse af deres arbejde.

Ja, det påvirker heldigvis heller ikke mig særlig meget...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#396 filmz-Utyske 16 år siden

#393 -

Enig, men man kan godt forstå, hvis ingen vil røre ham med en ildtang i dag, efter de udtalelser. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#397 NightHawk 16 år siden

Ja, beklager at ruske op i tråden igen, men synes lige der var et par ting, der manglede at blive sagt fra min side.

# 368 & 377 –

Jeg ved ikke lige hvordan det eksempel du brugte i # 368 sku’ bevise, at du er en bredt favnende og mangfoldighedselskende person. For selvfølgelig hader du da ikke dit tidligere lesbiske familiemedlem. Hvorfor sku’ du dog det, når hun jo netop er en af dem der er blevet frelst og renset fra sine homoseksuelle lyster og som nu er kommet tilbage på det heteroseksuelle spor, det eneste RIGTIGE spor ifølge dig. Klart at du tager imod hende med åbne arme.

Nej Bn, du hader bestemt slet ikke nogen… hvis bare de altså vel at mærke indordner sig under din overbevisning og lever op til dine specifikke krav om, hvad det vil sige at være et retskaffent menneske. Men alle os andre derimod der ikke deler det syn ja vi kan jo, (som du har understreget igen og igen i dine tidligere indlæg), i bund og grund rende dig i røven og bare vente på at guds straf falder på os, ikke sandt?

For en person som ikke hader nogen, ifølge dig selv, ja så synes jeg sgu godt nok, at du har en besynderlig måde at vise det på.

For øvrigt finder jeg det ultra komisk og fuldstændig absurd den måde du nonchalant fejer fire store faktorer som den danske lægestand, Dansk psykologforbund, WHO og det amerikanske psykologiforbund af banen, som om de ikke har forstand på hvad de snakker om. Næh, for du ved jo åbenbart mere end samtlige eksperter i de fire organisationer til sammen gør.

Men når du så bliver gået på klingen med din ”viden”, ja så ryger der ynkelige undskyldninger på bordet som :

Jeg har forlængst meldt ud, at jeg ikke har tid til at finde tilbage til diverse artikler og tv-udsendelser. Og så vigtig er den her debat heller ikke for mig, at jeg gider at bruge SÅ meget tid på den. Som om det ikke tager tid nok at skrive f.eks. dette her svar!

Det er efterhånden blevet mere og mere pinligt at overvære din måde at argumentere på, så jeg kan godt forstå, set i lyset af ovenstående kommentar, at du vælger at pakke sammen og ikke vil skrive mere ang. dette emne.

# 376 -

Jeg har til gengæld ingen problemer med at kalde Bn for en løgner. For når han konstant bliver ved med at fordreje sandheden trods det, at eksperter har slået det modsatte fast på flere punkter, ja så lyver han og falder derfor ind under den kategori. Så det kan ikke være anderledes, som jeg ser det. F. eks. er omvendelsesterapien jo blevet undersøgt over en årrække og stadigvæk findes der ingen beviser for den virker. Og det er også blevet slået fast, at det heller ikke er en sygdom. Ja, jeg vælger altså at holde mig til de udsagn, der kommer fra eksperter på området og ikke en mindre gruppe, der nægter at se tingene i den rette kontekst.

Jeg og andre har desuden op til flere gange bedt ham om at dokumentere/bevise sine påstande, hvilket han ikke vil, højst sandsynligt fordi han ikke kan. I stedet får vi dårlige undskyldninger som ; ”Så meget interesser debatten mig heller ikke, bla, bla, bla”, eller ”Jeg baserer min viden på livserfaring, bla, bla, bla”. Ok, fair nok ang. det sidste her, men hvad vil det helt præcist sige? Og ku’ vi så evt. ikke få et par eksempler på denne ”store livserfaring”. Jeg vil klart mene den ikke kan være særlig stor, for da Bn forsøger sig ud i en forklaring af hvad homoseksualitet er i # 345, ja så bruger han udelukkende eksempler om sex og kønsrollemønstre, (hvor jeg lige blev nød til at sætte ham nærmere ind i tingene ang. sidstnævnte åbenbart, før det sev ind). Han nævner derimod intet om hverken følelser, eller om de vilkår man som homoseksuel bliver tvunget til at leve med, af alt hvad det indebærer af problemer og beaurokrati, blot fordi nogen i samfundet stadig ikke kan acceptere folks ret til selv at bestemme hvem de har følelser for/bliver forelskede i.

Og jeg mener også klart og tydeligt, at hans indlæg er ren skræmmekampagne/propaganda. Lige siden Bn første gang følte sig kaldet til at sprede sit anti-homo budskab, (der har nemlig aldrig i nogle af trådene været nogen, der har opfordret ham til det), ja så har han på intet tidspunkt ændret taktik eller retorik. Det er så tydeligt at han hver eneste gang går ind og kører på de samme ting/punkter, og det er fordi han intet andet formål har med det end at skabe den illusion, at homoseksuelle er nogen farlige slyngler og homoseksualitet er en sygdom der skal udryddes. Siden jeg første gang var vidne til hans prædikantagtige fremfærd i ”Brokeback” tråden, har Bn vist intet forsøg på eller lyst til at ville sætte sig bedre ind i hvad han kritiserede, selv om han har haft rig mulighed for at gøre det. Og det er da fordi han på ingen måde er interesseret i at diskutere homoseksualitet på en hverken saglig eller nuanceret måde.

Jeg hverken kan eller vil udvise forståelse eller respekt for en person, der argumenter på den måde han gør. Der må nemlig også her være en grænse for, hvad man skal finde sig i.

Du skriver at vi er cirka 90 % ateister herinde og siger mellem linjerne, (ellers må du rette mig hvis jeg læser det forkert), at der derfor ikke er nogen grund til at gøre det store nummer ud af Bn’s skriverier, men det er jeg absolut ikke enig i. Jeg mener faktisk, at os der ikke deler hans livssyn har en pligt til, hver eneste gang, at gå ind og argumentere imod det og på den måde sende et klart og tydeligt signal til alle de mange nye brugere der kommer til, at Bn’s meget rabiate holdninger absolut ikke er den rigtige måde at anskue tingene på.

Der ku’ nemlig sagtens iblandt nye og ofte yngre brugere, være flere der ikke helt ved hvor de står henne holdningsmæssigt på spørgsmålet omkring homoseksualitet, eller ved hvordan de skal forholde sig til det i det hele taget. Nogen ku’ måske få den tanke at der er hold i de ting Bn skriver og ende med at forfalde til, fordi de hører de samme ting om og om igen, at homoseksuelle er nogle spooky farlige typer, der nok har et eller andet med pædofili at gøre også.

Jeg kan sagtens respektere, at folk forholder sig kritisk til tingene, (f. eks er vi to jo ikke enige ang. spørgsmålet om børn i et homoseksuelt parforhold), men jeg kan slet ikke respektere, når der bliver kørt usaglig klapjagt på den måde som Bn gør. Det skal der tages kraftig afstand fra, og derudover vil jeg blot opfordre alle tvivlere om, at gå ud at opsøge så meget materiale om det her som muligt. Kontakt evt. LBL, (landsforeningen for bøsser og lesbiske) eller ungdomsgruppen, (et team der råder og vejleder teenagere). Og ellers kan følgende dokumentarfilm anbefales ; For The Bible Tells Me So, (kristendom vs. homoseksualitet), og se gerne i forlængelse heraf filmen ; Save Me, (der ser på spørgsmålet om religion skal bruges til at rense folk fra homoseksualitet, eller om de to ting kan eksistere side om side). På DVD’en finder man desuden flere links, der gir info om anvendelsen af omvendelsesterapi og konsekvenserne heraf. Begge film gør for øvrigt en dyd ud af ikke at pege fingre af nogen, eller tegne et glamourøst billede af homoseksuelle, men ser i stedet på hvordan man bringer homoseksualitet og religion sammen, frem for at bruge religion til at skabe splittelse imellem folk.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#398 BN 16 år siden

#397:

Jeg har ingen yderligere kommentar til hidsigproppen Nighthawk F.G. og hans vilde beskyldninger om "løgn" og "skræmmepropaganda", samt hans forrykte ønske om, at jeg skal hade nogen af mine medmennesker.

Det skulle da lige være:

:-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#399 davenport 15 år siden

Jeg fik at vide at den her er god, men har ikke lyd på min comp, så i må selv finde ud af det:
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: