Gravatar

#381 Patriarch 16 år siden

Jorden går ikke under... verden går under ;)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#382 Åkepool 16 år siden

Hold da op! Jeg sagde i en anden tråd, at jeg lige ville lure på bn's mening omkring evolution. I skulle bare lige ha' fortalt mig, at jeg skulle sætte en halv dag af, til at læse denne tråd, for er du gal en masse laaaange indlæg.

Der havde det nok været federe, at være med fra starten, fremfor lige at tygge sig igennem over 300 indlæg. Men interessant var det nu ikke desto mindre, så tak for underholdningen, selvfølgelig især bn, Tranberg, Patriarch og Fætter Guf.

Da alt mere eller mindre er sagt omkring evolution og homoseksuelle, slipper jeg for at blande mig, da jeg så bare vil gentage hvad en eller flere har sagt (og hvad evolution angår, har jeg slet ikke tilstrækkelig viden til at blande mig ordentligt).

Ville bare lige give mit besyv med, nu vi lige kom til at runde tråden her, i en anden tråd.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#383 Patriarch 16 år siden

(og hvad evolution angår, har jeg slet ikke tilstrækkelig viden til at blande mig ordentligt).

Som du kan se i tråden her er viden om evolution ikke nødvendigt for at have en mening om det ;D

Men props for at læse hele tråden!
Gravatar

#384 BN 16 år siden

Patriarch (383) skrev:
Som du kan se i tråden her er viden om evolution ikke nødvendigt for at have en mening om det ;D

Hey, that's a funny guy!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#385 Patriarch 16 år siden

;)
Gravatar

#386 filmz-jonasgr 16 år siden

Lige for at lette stemningen lidt :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#387 Åkepool 16 år siden

#386 - Good one :) Jason Alexander er bare så god.
Gravatar

#388 Bobby Singer 16 år siden

#386 - Desværre kan jeg ikke se Seinfeld mere uden at tænke på dette klip og det har unægtelig ødelagt serien en smule for mig. Det er virkelig trist at Michael Richards aka Kramer har den slags holdninger:
Idjit
Gravatar

#389 Åkepool 16 år siden

Har ikke lige trykket på linket, da jeg går ud fra at det er hans gig hvor han sviner en sort/farvet/afroamerikaner (ved ikke lige hvad der er mest korrekt).

Ja der fik han sgu lige smadret sin karriere på et par minutter. Den er svær at bortforklare, selvom han da har prøvet.
Gravatar

#390 PredatorX 16 år siden

bruce (375) skrev:
men er kommet til den konklusion, at det er jordens første velfungerende evighedsmaskine og at tid ikke er en uudtømmelig ressouce.

hahahahahahahahahahahahahaha
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: