Gravatar

#151 PredatorX 12 år siden

Ah ja perfekt:)

Men til sjællændere der skal med, kan I bare kontakte mig, hvis I skal med i bil...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#152 Wangsgaard 12 år siden

PredatorX (151) skrev:

Men til sjællændere der skal med, kan I bare kontakte mig, hvis I skal med i bil...

Jeg vil gerne med! og er sikker på Dark night og Outbound Sith også gerne vil med i bil :)

Er bilen samme størrelse som sidst? og overnatter du også ?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#153 PredatorX 12 år siden

Wangsgaard (152) skrev:
PredatorX (151) skrev:

Jeg vil gerne med! og er sikker på Dark night og Outbound Sith også gerne vil med i bil :)

Jeg regner med at overnatte ja :) Og bilen KAN godt være den samme som sidst, det kommer an på hvor mange vi er. Ellers kører jeg bare i min egen hvor vi kan være 4 :) Utyske skal måske også med?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#154 Outbound Sith 12 år siden

Wangsgaard har ret! Jeg vil meget gerne have et lift, og jeg regner også med at overnatte.
Så må The Insider og hans jokebus klarer sig selv, hvis han overhovedet kommer med...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#155 davenport 12 år siden

Musikken er sikkert også markant anderledes i PredX´s bil!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#156 Ericmase 12 år siden

PredatorX (151) skrev:

Jeg er fra sjælland! Må jeg komme med?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#157 Outbound Sith 12 år siden

Nårh ja... Jeg må hellere medbringe min iPod... Eller egne Rammstein-CDer, så jeg kan tweake udbuddet i egen retning.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#158 Neranders 12 år siden

Bliver der arrangeret noget opsamling fra stationen i Fredericia, eller er festen inden for gåafstand?
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#159 DarkLight 12 år siden

Wangsgaard (152) skrev:
PredatorX (151) skrev:

Ja tak!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#160 Ericmase 12 år siden

Hvad med pris?
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: