Gravatar

#161 DarkLight 12 år siden

Har opdateret Koordineringsdokumentet med PredatorX bilkørsel og Google Maps link til adressen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#162 PredatorX 12 år siden

Hvis jeg bytter bil med min mor, kan vi have to personer mere med :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#163 Ericmase 12 år siden

PredatorX (162) skrev:
Hvis jeg bytter bil med min mor, kan vi have to personer mere med :)

Så vil jeg med (altså hvis du er heldig). :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#164 DarkLight 12 år siden

Vigtigt

Jeg har lavet en deltager-liste i arket. Skriv venligst navn på, hvis du kommer.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#165 The Insider 12 år siden

Hvis jeg kommer, så kører jeg formentlig i bil, og så vil jeg kunne have tre andre med :-) (muuuuligvis fire). Take That-fællessang og Bourne-soundtracks FTW!
War. War never changes.
Gravatar

#166 Collateral 12 år siden

Neranders (158) skrev:
Bliver der arrangeret noget opsamling fra stationen i Fredericia, eller er festen inden for gåafstand?

Jeg har ikke nogen bil, så det er ikke noget jeg har mulighed for i hvert fald.

-

Adressen der står derinde nu er på Christianskirken som ligger lige ved siden af, den helt præcise adresse skal jeg lige rode lidt mere for at finde.

http://map.krak.dk/m/936Gw - her er strækningen fra banegården til der vi skal være.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#167 Neranders 12 år siden

Collateral (166) skrev:
Jeg har ikke nogen bil, så det er ikke noget jeg har mulighed for i hvert fald.

-

Adressen der står derinde nu er på Christianskirken som ligger lige ved siden af, den helt præcise adresse skal jeg lige rode lidt mere for at finde.

http://map.krak.dk/m/936Gw - her er strækningen fra banegården til der vi skal være.

I værste tilfælde, så er det da en strækning der kan gås uden problemer. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#168 Wangsgaard 12 år siden

The Insider (165) skrev:
Hvis jeg kommer, så kører jeg formentlig i bil, og så vil jeg kunne have tre andre med :-) (muuuuligvis fire). Take That-fællessang og Bourne-soundtracks FTW!

Håber du kommer og så må man jo tage i jokebussen, vi skal vel have mcd og brunsviger ?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#169 The Insider 12 år siden

#168, of course! Det ville være blasfemisk at droppe den slags herlige, faste indslag!
War. War never changes.
Gravatar

#170 Collateral 12 år siden

Ericmase (160) skrev:
Hvad med pris?

Det er lidt noget vi mangler at aftale. Som sagt koster det ikke rigtig noget at låne stedet, men hvis vi skal handle ind til noget mad, er det jo ikke gratis. Er der nogen der vil stå for/har overblik over madindkøb og evt. madlavning. Der er et rigtig fint køkken derude og jeg tror der er service, alt efter hvor mange vi bliver, men ellers må vi købe nogle paptallerkner tænker jeg? Eller er det for træls at spise af?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: