#287 - hvor tæt på? Så tæt, at man kan transportere det hele i en indkøbsvogn?
Rema 1000 er virkelig tæt. Så der kan man med lidt god vilje nok godt bære tingene retur hvis man er nogle stykker. Jeg skal også gerne gå med op og handle.
Med hensyn til lokalerne ved jeg ikke hvor meget der skal gøres. Tænker at jeg vil låne et par højttalere af min søster så vi kan sætte lidt musik på. Kan være der skal rykkes lidt rundt med nogle borde også.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Lyder fint så :) Altså jeg er jo vant til at slæbe en masse ting (baby, indkøbsposer osv.), så jeg er ved at være ret hår til dét der slæberi :D
Og yay, jeg kan indtage alkohol i år...det var bare ikke helt det samme hverken til sommerfest eller julefrokost sidste år ;) Hopper også på "schnaps"-vognen.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Hvordan ser det i øvrigt ud til mht. overnatning? Er der bare et lokale, hvor man kan smække et underlag og en sovepose ind?
Huset er basalt set et stort lokale, som kan deles i to, så der kunne man ligge sig. Alternativt er der nogle mindre værelser, hvor det ene er sådan et "hyggerum" med en sofa og en sækkepose og sådan lidt, så det er nok enten derinde eller i selve det store lokale. De øvrige værelser er opbevaring, computerrum etc.
(Beklager kluntet formulering, er ikke øvet i at beskrive indretning.)
Der er i øvrigt både bordfodbold, bordtennis og vist også airhockey derude hvis nogen skulle blive rastløse :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#291 Collateral 12 år siden
Rema 1000 er virkelig tæt. Så der kan man med lidt god vilje nok godt bære tingene retur hvis man er nogle stykker. Jeg skal også gerne gå med op og handle.
Med hensyn til lokalerne ved jeg ikke hvor meget der skal gøres. Tænker at jeg vil låne et par højttalere af min søster så vi kan sætte lidt musik på. Kan være der skal rykkes lidt rundt med nogle borde også.
#292 Collateral 12 år siden
#293 Skeloboy 12 år siden
#294 wimmie 12 år siden
Altså jeg er jo vant til at slæbe en masse ting (baby, indkøbsposer osv.), så jeg er ved at være ret hår til dét der slæberi :D
Og yay, jeg kan indtage alkohol i år...det var bare ikke helt det samme hverken til sommerfest eller julefrokost sidste år ;)
Hopper også på "schnaps"-vognen.
#295 Collateral 12 år siden
Tror jeg er helt fint. Der skal jeg nok åbne op derude så.
#296 The Insider 12 år siden
#297 wimmie 12 år siden
#298 Skeloboy 12 år siden
#299 Collateral 12 år siden
Huset er basalt set et stort lokale, som kan deles i to, så der kunne man ligge sig. Alternativt er der nogle mindre værelser, hvor det ene er sådan et "hyggerum" med en sofa og en sækkepose og sådan lidt, så det er nok enten derinde eller i selve det store lokale. De øvrige værelser er opbevaring, computerrum etc.
(Beklager kluntet formulering, er ikke øvet i at beskrive indretning.)
Der er i øvrigt både bordfodbold, bordtennis og vist også airhockey derude hvis nogen skulle blive rastløse :)
#300 DarkLight 12 år siden