til alle jer der har fået Lost sæson 4 Hvorfor har ikke fået/købt den før nu, så kunne i ønske jer sæson 5 istedet eller måske begge sæsoner samtidig. sæson 5 er den bedste sæson indtil videre
Fordi sæson 4 er et perfekt gaveønske, ikke mindst med nuværende pris. (Det var nok også derfor jeg fik den to gange, men der er så byttemærke til Stereo Studio på den ene.) Men skal selvfølgelig have sæson 5 og 6 også på et tidspunkt, så samlingen er komplet.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Peeping Tom The Lady From Shanghai The Magnificent Ambersons The Trial Freaks To Be or Not To Be Sweet Smell of Success Les Enfants du Paradis Les Diaboliques Monsters Inc. + Pixar Short Films Collection Tideland Anatomy of a Murder Bringing Up Baby Inglourious Basterds Mad Men - Sæson 1 The Wire - Sæson 2 Fornyelse af Empire-abonnement Film 2009
#51 Riqon 15 år siden
Fordi sæson 4 er et perfekt gaveønske, ikke mindst med nuværende pris. (Det var nok også derfor jeg fik den to gange, men der er så byttemærke til Stereo Studio på den ene.) Men skal selvfølgelig have sæson 5 og 6 også på et tidspunkt, så samlingen er komplet.
#52 rockysds 15 år siden
Snehvide og de syv små dværge - BD
Coraline - BD
#53 filmz-jonasgr 15 år siden
Jeg fik to rigtig gode gaver:
Tempur pude, udviklet af NASA
Samt en dejlig gåsedunsdyne
'Cause I'm evil"
#54 RFriis 15 år siden
Peeping Tom
The Lady From Shanghai
The Magnificent Ambersons
The Trial
Freaks
To Be or Not To Be
Sweet Smell of Success
Les Enfants du Paradis
Les Diaboliques
Monsters Inc. + Pixar Short Films Collection
Tideland
Anatomy of a Murder
Bringing Up Baby
Inglourious Basterds
Mad Men - Sæson 1
The Wire - Sæson 2
Fornyelse af Empire-abonnement
Film 2009
#55 rockysds 15 år siden
#56 RFriis 15 år siden
#57 wimmie 15 år siden
Jeg ville beholde boksen (har den selv) - en blu-ray film kan du jo altid købe, og det er nu en fin boks at have.
#58 Collateral 15 år siden
#59 MOVIE1000 15 år siden
men hvis det var mig ville jeg ikke bytte den, da det er en fed boks at ege, mener boksen er ca 200-300 kr værd
#60 evermind 15 år siden