the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
nå ja dem har jeg også mødt, plus alle de andre fra Brutal Incasso sættet, men som du siger ja det nok mere et prof forhold. Jeg kender da også ham der Jonas Kvist en høj fyr ligesom mig, ved ikke om i andre kender ham, han laver mange sære ting, han er ret kendt i undergrundsmiljøet.
Anna hmmm ja og det isskilt...tror ikke jeg vil nærmere ind på det stakkels skilt.
Men mit sejeste møde med en kendt altså lige indtil jeg møder Stegelman en eller anden dag hehe, det er hel klar Don Rosa! det var stort at hilse på ham og få ham til at signere min "her er dit liv joachim", som derved lige steg en pæn del i værdi hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Åh ja... Stegelman "kender" jeg... det vil sige jeg har talt med ham en del gang, og haft møde med ham angående noget samarbejde med musik. Han har også hooket mig om med et musik gig til en tegnefilm.
Min kusine er med i musikgruppen Catch som vist ikke rigtigt eksisterer mere... Hendes kæreste er bassist for Nik og Jay vistnok... Ikke det helt store :D
#21 filmz-yoshimura 20 år siden
#22 PredatorX 20 år siden
Kender en del store death/black metal bands (men de er jo ikke RIGTIGT kendte vel).
Så er jeg jo selv kendt eftersom jeg har medvirket i "Extrem" på TvDanmark:-)
Kender en nøgenmodel som jeg har datet... hurra hurra.
#23 filmz-derb 20 år siden
http://derb.dk
#24 lagoni 20 år siden
#25 Patriarch 20 år siden
#26 gi-jones 20 år siden
Ole Ernst!
Mads Mikkelsens far!
Anna Bård (Hun er på iskiltene ved kiosker og det er sejt!)
Men så igen er det jo mere et prof forhold end et egentligt bekendtskab :)
#27 elwood 20 år siden
nå ja dem har jeg også mødt, plus alle de andre fra Brutal Incasso sættet, men som du siger ja det nok mere et prof forhold. Jeg kender da også ham der Jonas Kvist en høj fyr ligesom mig, ved ikke om i andre kender ham, han laver mange sære ting, han er ret kendt i undergrundsmiljøet.
Anna hmmm ja og det isskilt...tror ikke jeg vil nærmere ind på det stakkels skilt.
Men mit sejeste møde med en kendt altså lige indtil jeg møder Stegelman en eller anden dag hehe, det er hel klar Don Rosa! det var stort at hilse på ham og få ham til at signere min "her er dit liv joachim", som derved lige steg en pæn del i værdi hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#28 Patriarch 20 år siden
#29 elwood 20 år siden
jeg ska nok møde ham en eller anden dag hehe det er min skæbne 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 Skum 20 år siden