Jaah her har i så min værelses kammerat johnny, han har tidligere siddet i fængsel og tidligere medlem af nynazister, han er egentlig ret flink vi har fået lært hinanden at kende godt og grundigt, men ellers har jeg det ok, udover at jeg er lidt øm omme bag i.
naaah det er for urealistisk...... han skal da hedde Ole i stedet ;)
Haha :) Det lyder næsten som Big Brother. Jeg kan forsikre de herre Davenport, The k.k, og Elwood om at der gerne skulle komme et utal af videoer om livet på Diget det næste halve år, og hvis at MOVIE1000 skulle beære os med hans deltagelse, så skal han nok være med til at lave dem.
PS MEGA FEDT DU TAGER KONTAKT!
Har jeg givet dig tlf nr. på vores forstander, Claus?
Haha vi arbejder også på at ændre navnet. Adam Price vil dog været meget velkommen på højskolen, hvis han bare lader Anna Pihl og Borgen blive derhjemme, men til gengæld tager sin bror og rigeligt smør med nordpå. :)
Argg står han også bag Anna Pihl, nu tør jeg slet ikke imdb ham for at se hvilke andre vederstyggeligheder han har lavet, men så igen han har vel næsten lavet alt drama på DR1.
Ohhh Spise med price rebootede for alvor Tv-køkken genren, som var forsvundet fra sendefladen i lang tid, hvis man lige ser bort fra Jamie Oliver og ham den vrede kok der bander som en havnearbejder, og alle de andre pinlige madprogrammer.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg gik bl.a. på højskole med Nicolas Bro, før han kom på skuespillerskolen og blev kendt. Hans mødte faktisk sin senere kone Theresa dér og blev kæreste med hende i de sidste dage af højskoleopholdet (det irriterede mig iøvrigt en smule - hun var en vildt sød pige, der gav nogle fantastiske massager :-).
MOVIE1000 --> Jeg kan sagtens sætte mig ind i alle dine overvejelser. Jeg var også pænt nervøs og meget i tvivl, før jeg tog afsted dengang. Men man skal tænke på, at det er alle de andre elever også - man er i samme båd. Det er jo ikke som at skifte skole og komme ind et eller andet sted, som den nye i klassen, hvor alle andre kender hinanden og allerede har dannet kliker. Alle er på bar bund og er derfor åbne for at lære hinanden at kende.
Sådan rent menneskeligt, så tror jeg da, at mit højskoleophold har været noget af det, der har betydet mest for mig. Jeg udviklede mig utroligt meget og blev langt mere moden på de få måneder, og så fik jeg nogle rigtigt gode venner.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Diget det lyder næste som en ny drama serie af Adam Price 8-)
Eller...
Diget – højskolen ved Skagen er gammel slægtsgård. Her lå landbruget engang. Her gik bønderne og knoklede på den karrige jord og enhver førstefødt pige bar slægtens ørenringe. Smykkernes magt beskyttede generation efter generation mod sygdom og lidelse. Senere indviedes en sundhedshøjskole her, og ørenringene blev skiftet ud med motion og ernæringsrigtig kost og landets sundeste sjæle og mest moderne værdigrundlag. Og som kronen på værket gendøbte man stedet Diget. Nu skulle livet forbedres og uvidenhed og overtro aldrig mere kunne ryste sundhedsvidenskaben. Måske er det blevet for meget med optimismen og den konsekvente fornægtelse af overtro. For det er som om lidelse og dårligdom er vendt tilbage. Små tegn på sygdom er begyndt at vise sig i de ellers så sunde og raske beboere. Ingen levende ved det endnu, men porten til overtroen er begyndt at åbne sig på ny.
#61 MOVIE1000 14 år siden
naaah det er for urealistisk...... han skal da hedde Ole i stedet ;)
#58 hmm er den ikke allerede lavet?? http://filmz.dk/forum/tagwall/hvad-laver-du-nu-66-...
idag ville vi forsøge at kontakte skolen og få lidt informationer fra dem.
#62 Paawl 14 år siden
PS MEGA FEDT DU TAGER KONTAKT!
Har jeg givet dig tlf nr. på vores forstander, Claus?
#63 MOVIE1000 14 år siden
#64 davenport 14 år siden
;)
#65 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#66 Paawl 14 år siden
#67 elwood 14 år siden
Ohhh Spise med price rebootede for alvor Tv-køkken genren, som var forsvundet fra sendefladen i lang tid, hvis man lige ser bort fra Jamie Oliver og ham den vrede kok der bander som en havnearbejder, og alle de andre pinlige madprogrammer.
#68 Thomsen 14 år siden
Ja, den del skal man da ikke glemme.
Jeg gik bl.a. på højskole med Nicolas Bro, før han kom på skuespillerskolen og blev kendt. Hans mødte faktisk sin senere kone Theresa dér og blev kæreste med hende i de sidste dage af højskoleopholdet (det irriterede mig iøvrigt en smule - hun var en vildt sød pige, der gav nogle fantastiske massager :-).
MOVIE1000 --> Jeg kan sagtens sætte mig ind i alle dine overvejelser. Jeg var også pænt nervøs og meget i tvivl, før jeg tog afsted dengang. Men man skal tænke på, at det er alle de andre elever også - man er i samme båd. Det er jo ikke som at skifte skole og komme ind et eller andet sted, som den nye i klassen, hvor alle andre kender hinanden og allerede har dannet kliker. Alle er på bar bund og er derfor åbne for at lære hinanden at kende.
Sådan rent menneskeligt, så tror jeg da, at mit højskoleophold har været noget af det, der har betydet mest for mig. Jeg udviklede mig utroligt meget og blev langt mere moden på de få måneder, og så fik jeg nogle rigtigt gode venner.
#69 elwood 14 år siden
#70 Highland Park 14 år siden
Diget – højskolen ved Skagen er gammel slægtsgård. Her lå landbruget engang. Her gik bønderne og knoklede på den karrige jord og enhver førstefødt pige bar slægtens ørenringe. Smykkernes magt beskyttede generation efter generation mod sygdom og lidelse. Senere indviedes en sundhedshøjskole her, og ørenringene blev skiftet ud med motion og ernæringsrigtig kost og landets sundeste sjæle og mest moderne værdigrundlag. Og som kronen på værket gendøbte man stedet Diget. Nu skulle livet forbedres og uvidenhed og overtro aldrig mere kunne ryste sundhedsvidenskaben.
Måske er det blevet for meget med optimismen og den konsekvente fornægtelse af overtro. For det er som om lidelse og dårligdom er vendt tilbage. Små tegn på sygdom er begyndt at vise sig i de ellers så sunde og raske beboere. Ingen levende ved det endnu, men porten til overtroen er begyndt at åbne sig på ny.
[url=