Politik idag handler jo ikke længere om politik, det er ren popularitets konkurrence. Det er for eksempel derfor at vores statsminister ikke længere kan spilde tid på at snakke med ambassadører fra andre lande og den slags...
stemmer sgu Ø som altid, de kan da skabe lidt ravage i det mindste. Ud over at jeg synes Louise Gade er høvlens provokerende.
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite. .... But why is the rum gone?!
Til engæld var der en hulens formidabel artikel i Jyllands Posten forleden, hvor hr. Anders Fogh over et par sider i den grad gik i brechen for ytringsfrihed og det danske folkestyre, på en måde og i et sprog, så selv Churchill ville ha' nuppet en cigar og smilet.
Man kan sige meget og der bliver sagt meget om Fogh, men man kan ikke beskylde ham for ikke at være dedikeret og arbejdssom og stadig brænde for en sag på et tidspunkt, hvor mange politikere måske istedet ville brænde ud.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ikke for at holde med Fogh, for jeg kan ikke udstå ham og hans parti. Men jeg støtter ham i, at han selvfølgelig ikke skal bruge sin tid på, at undskylde overfor en flæbende og fornærmet egyptisk ambassadør, på grund af nogle totalt ligegyldige tegninger, som jeg formoder er den sag, du hentyder til i din post.
Jo det er den sag. Jeg er helt enig i at den egyptiske ambassadør er flæbende og fornærmet set fra et dansk synspunkt. Nu er det så bare sådan indenfor diplomati og internationale relationer, at det er en politikers, og i særdeleshed en statsministers forbandede pligt at deltage i en dialog hvis der er nogen der har fået såret deres følelser, uanset hvor pip i papkassen det virker set fra vort eget kulturelle standpunkt. Det er sådan det lykkes at kommunikere på trods af kulturforskelle, og den kommunikation blir sat på stadig mere og mere standby mellem især den muslimske verden og det sekulariserede vesten. Og det befordrer sgu ikke for mere fred at folk holder op med at tale sammen. Det er helt fint at vi har ytringsfrihed osv. i DK, men derfor kan man sgu da godt opføre sig ordentligt. Hvor JP har ret til at bringe skøre billeder af Muhammed, så har vi som stat altså også den pligt at tage dialogen med de af vore gæster der måtte føle sig stødte af det bagefter. Det er arrogant ikke at gøre det, og statsministeren burde være det førende eksempel. JUst my two cents...
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite. .... But why is the rum gone?!
Fuldstændigt hamrende uenig. Hvorfor skal Fogh stå skoleret pga. en flok tegninger, som en privatejet avis har trykt? Hvis ambassadøren vil snakke med nogen, så kan han snakke med JP (eller sin leverandør af Ferrer Rocher, som han vist lige skulle spise en ekstra af, og så holde kæft (altså spise en Ferrer Rocher, ikke en leverandør heraf)).
#21 filmz-melian 20 år siden
stemmer sgu Ø som altid, de kan da skabe lidt ravage i det mindste. Ud over at jeg synes Louise Gade er høvlens provokerende.
....
But why is the rum gone?!
#22 myggen 20 år siden
#23 filmz-melian 20 år siden
kan for øvrigt se at min lamme sætningskonstruktion fik det til at se ud som om jeg tror louise gade er med i Ø.
Det er jo ikke sandhed.
....
#24 filmz-Bruce 20 år siden
Til engæld var der en hulens formidabel artikel i Jyllands Posten forleden, hvor hr. Anders Fogh over et par sider i den grad gik i brechen for ytringsfrihed og det danske folkestyre, på en måde og i et sprog, så selv Churchill ville ha' nuppet en cigar og smilet.
Man kan sige meget og der bliver sagt meget om Fogh, men man kan ikke beskylde ham for ikke at være dedikeret og arbejdssom og stadig brænde for en sag på et tidspunkt, hvor mange politikere måske istedet ville brænde ud.
#25 filmz-melian 20 år siden
....
#26 filmz-Bruce 20 år siden
#27 filmz-melian 20 år siden
....
#28 SpielbergFreak 20 år siden
Ikke for at holde med Fogh, for jeg kan ikke udstå ham og hans parti. Men jeg støtter ham i, at han selvfølgelig ikke skal bruge sin tid på, at undskylde overfor en flæbende og fornærmet egyptisk ambassadør, på grund af nogle totalt ligegyldige tegninger, som jeg formoder er den sag, du hentyder til i din post.
#29 filmz-melian 20 år siden
JUst my two cents...
....
#30 myggen 20 år siden