Gravatar

#11 filmz-Scarface 18 år siden

Jeg kan ikke se hvorfor der ville være noget galt i, at Godfather-franchisen blev genfødt. På det seneste har vi både set nye Godfather båger, sågar et voldeligt computerspil, så jeg kan ikke se hvorfor det skulle gå galt med en prequel/sequel eller to. Se en serie som James Bond, der går hen og får en af seriens bedste film her i dag.

Kravene for en Godfather IV ville være: Francis Ford Coppola som instruktør, Al Pacino som gammel Michael Corleone, Andy Garia som ældre Vincent Corleone, Robert De Niro som gammel Vito Corleone og Leonardo DiCaprio som ung Sonny Corleone.

Det kunne blive stort, tro mig. Jeg vil ikke bare have en dum 4'er, ordi jeg vil se flere voldsscener hvor folk bliver slået ihjel på de mest bestialske måder. Helt ærligt, så tror jeg, at tidspunktet er kommet til at begrebet, Corleone, bliver genoplivet. Måske med Leonardo som den nye Godfather? Hvem ved???
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#12 HonoDelLoce 18 år siden

HVis du vil have det genoplivet, så se dog de gamle film igen..

Du bliver røvrendt som en 12årig taiwaneser, hvis du tror at det kan lade sig gøre at fange bare en mindstedel af den samme stemning..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13 JannikAnd 18 år siden

#12 - Har du overhoved set de originale? Hvordan vil du få alle de karakterer med spillet af de skuespillere? Der skal nok godt springes i tid...

Og Leonardo kommer aldrig på højde med Pacino, De Niro og Brando i de film. Aldrig.
Gravatar

#14 filmz-Scarface 18 år siden

Michael Corleone (gammel) - Al Pacino
Vincent Corleone (gammel) - Andy Garcia
Sonny Corleone (ung) - Leonardo DiCaprio
Vito Corleone (gammel) - Robert De Niro

Resten er nok også mulige at skaffe til filmene. Leo er og bliver fremtidens De Niro/Pacino-skuespiller. Jamen bare navnet siger det jo. Han har været med i langt flere mesterværker end sine jævnaldrende og viser stor interesse for sine film. Tror ikke han vil leve af sit image som Tom Cruise, Brad Pitt, Orlando Bloom eller måske David Beckham. Nej, jeg tror at Leo vil lave gode film og prøve spændende projekter. Han er vist også helt nede på jorden, altså en ret flink og beskeden ung fyr. Ikke sådan nogle snobbede skuespiller, som tror de er mere værd end andre. Leo får min stemme.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#15 JannikAnd 18 år siden

#14 - No offense, Scarface - og dette skal virkelig ikke tages personligt. Men jeg tror, din unge alder gør dig ude af stand til at lægge lidt afstand til dine favoritter (sådan var jeg og mange andre bestemt også som 14-15-årig).

Men c'mon, kan du ikke se, den er helt gal? Din midlertidige tagline siger alt.

Som sagt, det er ikke for at lyde arrogant, jeg var ikke en skid bedre selv.
Gravatar

#16 jessup 18 år siden

Metserværkerne med Di caprio udebliver - giv ham 10-15 år så er han moden til en rolle alla Pacinos rolle i The Godfather - men ikke en Godfather 4 - glem det - hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg Di caprio har andet at lave end at lave en dårlig udgave af det som De niro og Pacino mestrede.
This is just until June
Gravatar

#17 JannikAnd 18 år siden

#16 - Helt enig!
Gravatar

#18 filmz-jonasgr 18 år siden

Og så er der lige det med, at få skuespillerne til at sige ja. Jeg tror sådan set ikke der er så mange af dem, som gider lave en mere.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#19 SpielbergFreak 18 år siden

Hey hey hey

DiCaprio er en kanon skuespiller, men du kan ikke sætte ham højere end Brad Pitt, som er en langt bedre skuespillere, som efter min mening ikke kun lever på sit image.

Kan personlig ikke forstå at DiCaprio har været nomineret flere gange end Pitt.

Gravatar

#20 PredatorX 18 år siden

Meget enig. Pitt skal man bestemt ikke undervurdere. Han har andet end udseendet med sig. Det samme kan man sige om Tom Cruise (på nær når han spiller TOM CRUISE), dog er han bare blevet en aaaanelse skør på sine gamle dage.

Hvordan kan du have ikke-producerede film som dine yndlings film?

Nu KAN David Beckham jo iøvrigt rent faktisk godt spille fodbold. Så at sige han kun lever af sit udseende, er nok at være en anelse ukritisk?
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: