Gravatar

#31 Collateral 18 år siden

Skarpere end Dicaprio (og Brad Pitt) er Johnny Depp. Den mand kan spille skuespil, og her snakker vi om en person som IKKE lever af sit image, eftersom han holder sig ud af spotlyset når han ikke er med i film.
- Men omkring endnu en Godfather film, så ville jeg også sige at man skal lade trilogien stå. Men jeg syntes at treeren er en god film, og en god afrunding, på den familie historie som er essensen af trilogien for mig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#32 filmz-Bruce 18 år siden

Jeg vil godt påpege, at jeg intet har imod en Indy 4, eller havde noget imod Godfather 3. De oprindelige instruktører har carte blanche til at gå i den retning de ønsker med deres egne værker. Det er når andre, for lyst til at "arbejde videre" på, andres visioner, filmen knækker.

Per Arnoldi arbejde videre på Mona Lisa, er heller ikke en god idé, selvom han måske er fan af maleriet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#33 Collateral 18 år siden

#32: netop det eksempel er så lidt uheldigt, da en ændring i Mona Lisa også vil ændre det originale værk, hvor en ekstra Godfather film jo ikke vil ødelægge den originale film direkte. Der er jo ikke tale om at klippe Marlon Brando ud af den originale Godfather og klippe Dicaprio ind i stedet. Derfor er det ikke det samme.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#34 filmz-Bruce 18 år siden

#33 Du har helt ret! Elendigt eksempel :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#35 filmz-Scarface 18 år siden

Hvis man fandt de rigtige skuespillere til 4'eren, ville det være godt, men fandt man bare nutidens smarte navne som Johnny Depp, Orlando Bloom, Tom Cruise og Brad Pitt ville det blive en katastrofe. Leo er blandt de skuespillere som virkelig kan spille igennem, og det ville være fortjent hvis han fik en af hovedrollerne i GF IV. Det skal dog stadig siges at jeg så frem til at se både Pacino, De Niro, Garcia og evt. Pesci i GF IV.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#36 Collateral 18 år siden

#35: Johnny Depp er bestemt ikke bare en af tidens "smarte navne".
Gravatar

#37 rockysds 18 år siden

#36: I second that!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#38 PredatorX 18 år siden

Jeg synes lidt Scarface kører i ring huh? Siger de samme ting om og om igen.. Uanset hvor tåbelige de er.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#39 pulse83 18 år siden

Godfather III er et godt eksempel på hvorfor man ikke skal lave flere Godfather-film. Den er ikke elendig, men den er klasser under de to første, og en Godfather IV, vil aldrig kunne udfylde den stemning som de to første Godfather-film ligger for dagen. I mine øjne skulle Godfather III aldrig have været lavet, og en evt. Godfather IV, vil blot yderligere ødelægge serien. Den eneste fordel som en Godfather IV vil have er at den, i sin elendighed, vil forstærke overbevisningen om hvor fremragende de to første er.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#40 filmz-jonasgr 18 år siden

Det har jo også lidt med tidsperioden de er lavet i. Godfather 3 blev simpelthen lavet for sent.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: