Gravatar

#1 filmz-Scarface 18 år siden

Hvad synes I om den idé?
Jeg synes, at Paramount burde lave en Part IV, som ville fortælle en enten historien om Sonnys ungdom, de to nye Godfather bøger, Returns og Revenge, eller tidsperioden mellem de to dødsfald i 3'erens slutning.

Leo burde enten spille en ung Sonny eller en ung Michael. Det kunne blive stort, og så kunne han måske få sin fortjente Oscar. :)

Håber desuden han vender tilbage i den prequel til The Departed, som Scorsese skal lave. Han kommer nok ikke med i den der sequel med Mark Wahlberg og Robert De Niro.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#2 filt 18 år siden

Do not blaspheme!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#3 filmz-patrickmoog 18 år siden

Scarface du er så meget født i den forkerte tid :)

Du skulle have levet i 30'ernes Chicago :D
Gravatar

#4 filmz-canner 18 år siden

enig med #2. lad godfather være som den perfekte trilogi den er - har dog aldrig set 3'eren, da jeg har hørt skidt om den i forhold til de to første. oplevelsen af dem ønsker jeg ikke at ødelægge :)

departed vil jeg ikk udtale mig om, da jeg ikke har set den, men for guds skyld håber jeg ikke de rører godfather, selvom jeg er stor fan af både genren samt 1eren og 2eren
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#5 elwood 18 år siden

#3 jeg er sikker på han også kun kender Valantines day som, Sankt Valentines day massacre 8-)

Og for at svare på dit spørgsmål The Godfather filmene skal ikke røre ved, de er gode som de er nu.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 fubar 18 år siden

Hvorfor ødelægge verdens bedste film. Ingen Puzzo, ingen Pacino, og ingen Coppola, dermed ingen Godfather.

Jrg er ligeledes stor fan af genren, men lad for guds skyld være med at "pille" ved Godfather.
Skulle der have været en 4'er skulle den være lavet for 10 år siden.

Hollywood, hvor er jeres originalitet?
Gravatar

#7 JannikAnd 18 år siden

#1 - Du må ha drukket af natpotten, knægt! :)
Gravatar

#8 filmz-Bruce 18 år siden

Åh gud!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9 Benway 18 år siden

Treeren var rimelig, men ikke just på niveau med de første to. Jeg håber ikke de frister skæbnen yderligere.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10 Yoda 18 år siden

Scary thought!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: