Gravatar

#11 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Ja.. Genialt. De genbruger vistnok det gag i Kung-Pow: Enter The Fist.. Lidt plat.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#12 El vez 22 år siden

Og det mener du ikke resten af filmen er ? :p
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#13 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Jo, men der stjæler de i det mindte ikke så meget fra ndre film.. ( ;) )
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#14 p0lsefeeN 22 år siden

sys altid når man ser en film man har høje forventninger til bliver man skuffet:(
BTW sys at Monty Pythons Life of Brian er Overrated
meen er heller ikke til den der benny hill humor!
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?)
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
Gravatar

#15 filmz-vassago 22 år siden

What, sammenligner du Monty Python med Benny Hill - det går virkeligt ikke... Det er to helt forskellige ting :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#16 p0lsefeeN 22 år siden

IMHO så er de meget ens!
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?)
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
Gravatar

#17 filmz-Kadann 22 år siden

#16 -

Ehh.. Benny Hill humor består af en fed mand og en skaldet mand der stormer rundt efter piger i meget lidt tøj, uden dialog.

Jeg kan ikke huske et eneste Monty Python afsnit hvor jeg kan genkende noget af det.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#18 dyg 22 år siden

#16 - Må give Kadann ret, du kan ikke sammenligne Benny Hill og Monty Python.

Og ydermere må jeg sige, at Life Of Brian IKKE er overrated. Det er virkeligt en gude-film, på niveau med Monty Python & The Holy Grail og The Meaning Of Life. Det er tre film jeg kan se igen og igen. Og hvis jeg ikke lige gider se dem, så ryger en af Monty Python's Flying Circus DVD'erne på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19 coolflash 22 år siden

Enten er man til Monty Python, eller også er man ikke (set med lidt sort/hvide briller på) Der er langt fra Pythons wierde bizzare sorte humor til Hollywood mainstream-humor som f.eks. Bruce Allmighty...

Humor er desuden en meget variabel og sammensat størrelse, der har rødder i alt fra det psykosociale til det kultur-bestemte - ergo en universel-humor er nok umulig at finde.

Jeg er dog tilhænger af Python-humor, og Life of Brian står som en af de mest guddommelige komedier ever!! :)
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#20 Skobbolop 22 år siden

ikke kun er de geniale komedier de 2 film, men konceptet og ideerne er jo blevet brugt utallige gange i andre film.. så de har i hvert fald også sat deres præg på nyere komedier...

Skriv ny kommentar: