#1 22 år siden

Hejsa..

Jeg fik endelig taget mig sammen til at se Monty Pythons Life of Brian, og må sige jeg blev en smule skuffet..
Jeg har ellers altid godt kunne lide og se en god komedie, men må sige skuffelsen var halvstor, når man tænker på dens rating på IMDb. Kan jo også se at de i forummet på IMDb mener det er den sjoveste film nogensinde, osv osv..

Jeg så den godt nok med engelske undertekster, og ved da ikke om det er det der har gjort jeg måske har glippet lidt, men syntes nu ellers jeg altid har været god til engelsk, og syntes også det meste var forståeligt.

Generelt havde jeg forestillet mig jeg lå på gulvet fordi den var så sjov, men det var nu langt fra det. Der var helt sikkert nogle sjove kommentarer i mellem, meget af det var sjove kommentarer, men ikke så jeg sad og skrældgrinede. Jeg syntes for eksempel "Jay and silent Bob strikes back" var en film jeg grinede en del mere til.

Er det mig der er gået forkert ind til filmen, og skal man ikke være ved at dø af grin af Monty Python (har aldrig rigtig set noget specielt med dem), eller har jeg bare ingen humor :-)?
Eller måske forstår jeg bare ikke engelsk humor.

Med venlig hilsen
Alex (Som ikke kan logge ind ? )
Gravatar

#2 Spanner 22 år siden

Jeg synes at The Holy Grail holder til flere gennemsyn end Life of Brian.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 chandler75 22 år siden

# 1 Hvis du har problemer med at logge ind så smid lige en mail til [email protected]
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 Kia 22 år siden

Jeg synes langt fra at Life of Brian er overrated. Den, sammen med The Holy Grail, synes jeg er nogle af de sjoveste film overhovedet.
Men jeg vil sige, man kan blive skuffet over de fleste film, hvis man ser dem med den forventning at de er verdens bedste. Der er også bare nogle der ikke er til Monty Python...
Gravatar

#5 filmz-vassago 22 år siden

For mit vedkommende kommer det også meget an på hvem man ser Monty-filmene sammen med. Havde jeg set dem sammen med min kæreste havde det overhovedet ikke været det samme som med nogle af mine gamle arbejdskollegaer (vi brugte altid en stor del af dagen med obskure løgnehistorier, og vanvittige påfund - deriblandt frugt og grøntsagskamp) - og så skal man ikke se de film alene :)

Jeg synes overhovedet ikke noget af det de har lavet er over-rated.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 Kalle Ferm 22 år siden

Den er god - men det er ikke sådan en film man griner højt af på samme måde som Holy Grail.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#7 Morbid 22 år siden

life of brian er ikke så god som holy grail, det er sandt. Men den er dælme sjov :)
Så den første gang sammen med mine kammerater efter et par genstande. Holy shit jeg var flad af grin
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#8 El vez 22 år siden

#5 Vise ord, my young padawan!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

The Holy Grail er nok DEN sjoveste film ever, bare den måde Cleese stormer ind på slottet og hakker halvdelen af gæsterne op er genial.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#10 azathoth 22 år siden

Hehe... scenen inden hvor han løber imod slottet, den samme distance tre gange i streg er da federe!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: