Jeg høvlede noget svine kød i olie med løg, chillipebere og krydderi, og stegte det med strimler af porre og rød peber. Og så yasminris til. Ikke lige min favorit, da jeg ikke er risspiser, men folk kunne lide det. igår købte vi en familiebox fra Bones. Vi var kun 2, så der var jo sindsygt meget mad, til 268 kr. Det var sku godt. Har fået ben i dag også :D Men de kunne have beholdt deres peach melba is, det er sku ikke noget for en mand! Vanilie og chokolade, ellers tag jeres is hjem til Italien!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er dét, der er problemet.. Jeg tror aldrig de snacks har set skyggen af rigtig Bacon.. Men der er en masse e-numre på bagsiden af posen - ét af dem betyder garanteret Bacon-erstatning..
Derfor jeg overvejer at gå ud og stege noget Bacon :) For at få noget rigtig mad.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#111 El vez 17 år siden
#112 davenport 17 år siden
Ikke lige min favorit, da jeg ikke er risspiser, men folk kunne lide det.
igår købte vi en familiebox fra Bones. Vi var kun 2, så der var jo sindsygt meget mad, til 268 kr. Det var sku godt. Har fået ben i dag også :D
Men de kunne have beholdt deres peach melba is, det er sku ikke noget for en mand! Vanilie og chokolade, ellers tag jeres is hjem til Italien!!!
#113 filmz-kejserzurg 17 år siden
#114 davenport 17 år siden
#115 filmz-kejserzurg 17 år siden
#116 davenport 17 år siden
#117 HonoDelLoce 17 år siden
Jeg har ganske vidst ædt mig igennem en halv pose snacks (Bacon-snacks, selvfølgelig ;) ) - men ikke ét gram rigtig mad..
Måske jeg skulle gå ud og stege noget Bacon..
#118 davenport 17 år siden
#119 HonoDelLoce 17 år siden
Det er dét, der er problemet.. Jeg tror aldrig de snacks har set skyggen af rigtig Bacon.. Men der er en masse e-numre på bagsiden af posen - ét af dem betyder garanteret Bacon-erstatning..
Derfor jeg overvejer at gå ud og stege noget Bacon :) For at få noget rigtig mad.. :)
#120 davenport 17 år siden