Hvad er det gode ved bacon? Det er nice nok til jul i æbleflæsk og på varm leverpostej, og evt. i en broccolisalat om sommeren kan jeg forstå. Men ak at folk kaster det i alle deres gryderetter og andet. Sprødt eller blødt, så skal skidtet holdes på et absolut minimum.
Hej Skeloboy! :P
Skal lige forskellige denne historie også.
Jeg fik fortalt af en ven, der var kommet en ung mand på ca. 25 år ind til lægen, og klagede over at hans tænder faldt ud af munden på ham en efter en. Efter en hurtig snak og undersøgelse, fandt lægen ud af, at manden led a skørbug. Han spurgte så den unge fyr, hvad hans kost bestod af. Det viste sig, at fyren var mega computernørd, og havde spillet World of Warcraft havde levet af cocktailpølser i et helt år; måske mere. WHAT? Asso!? :( Hans hjerne er sgu da blevet fuldstændig *deepfried* af det spil, eftersom han magter at lave en varieret kost til sig selv. Aaaaaaaaaargh...
HMHMMMMM!!!! Hvis du fremover opfører dig ordentligt, vælger jeg at overhøre dine nedsættende bemærkninger om det vigtigste vi putter i munden! Én GANG! =.Ó
Selv har jeg grillet. Asparges med Bacon omkring, Bøffer og chickenwings. (Samt nogle spyd med Bacon, kartoffel, pølse og løg) Dertil øl i rigelige mængder.
Kan ikke helt glemme det med Bacon... =.Ó
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#211 Skeloboy 17 år siden
Ris med oksekød, forårsløg, Bacon og grønne ærter, og afsindig meget karry, samt en anelse soya...
Kog risene, brun kødet på en pande, i karryen, hæld det hele sammen og fyr lidt soya på til sidst...og salt og peber
#212 filmz-mrhands 17 år siden
Hej Skeloboy! :P
Skal lige forskellige denne historie også.
Jeg fik fortalt af en ven, der var kommet en ung mand på ca. 25 år ind til lægen, og klagede over at hans tænder faldt ud af munden på ham en efter en. Efter en hurtig snak og undersøgelse, fandt lægen ud af, at manden led a skørbug. Han spurgte så den unge fyr, hvad hans kost bestod af. Det viste sig, at fyren var mega computernørd, og havde spillet World of Warcraft havde levet af cocktailpølser i et helt år; måske mere. WHAT?
Asso!? :(
Hans hjerne er sgu da blevet fuldstændig *deepfried* af det spil, eftersom han magter at lave en varieret kost til sig selv. Aaaaaaaaaargh...
Skørbug i år 2008?
#213 Skeloboy 17 år siden
Nogen mennesker er bare ikke så smarte:)
Og nogen retter skal der også bare bacon i...
#214 davenport 17 år siden
Én GANG! =.Ó
Selv har jeg grillet. Asparges med Bacon omkring, Bøffer og chickenwings. (Samt nogle spyd med Bacon, kartoffel, pølse og løg)
Dertil øl i rigelige mængder.
Kan ikke helt glemme det med Bacon... =.Ó
#215 wimmie 17 år siden
#214 jeg misunder dig. Min aftensmad består af to rugbrødsmadder med hhv. leverpostej og frikadelle... :/
- Er på arbejde...
#216 Skeloboy 17 år siden