Var ude og gå 10 km tidligere på aftenen og det skulle fejres med noget lækkert, så har lige lavet en gang kanelsnegle. Desværre sluttede gåturen først ved midnat og så tog det længere tid end planlagt at lave de skide snegle. De så ellers så nemt ud på pakken (maizena) :-)
Så nu ved 2 tiden er de endelig færdige og jeg kan spise mens jeg ser lidt film.
Så er jeg tilbage: Brylluppet gik super. Jeg ankom 10.30 og kom i seng kl. 4, så jeg var total bustet i benene.. MEN folk var vilde med mit mad, og jeg fik det til at køre, så der hele tiden blev serveret varmt. Men det er sku sjældent jeg har stået kl. 1 om natten og lavet høns i asparges.. ;) Jeg fandt da ud af, at jeg kan den slags, så måske vil jeg tage nogle weekend arragenmenter ind i mellem. (Det giver 225 i timen, hvis man vil tjene på det)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#201 DarkLight 17 år siden
#202 filmz-mrhands 17 år siden
#203 davenport 17 år siden
(Skulle lige ha lidt lækkert ;))
http://www.imagebam.com/image/c873085731610
#204 El vez 17 år siden
#205 Skeloboy 17 år siden
#206 Razzia 17 år siden
Så nu ved 2 tiden er de endelig færdige og jeg kan spise mens jeg ser lidt film.
Kønne blev de ikke, men de smager udemærket. :)
Billede
#207 davenport 17 år siden
Brylluppet gik super. Jeg ankom 10.30 og kom i seng kl. 4, så jeg var total bustet i benene.. MEN folk var vilde med mit mad, og jeg fik det til at køre, så der hele tiden blev serveret varmt.
Men det er sku sjældent jeg har stået kl. 1 om natten og lavet høns i asparges.. ;)
Jeg fandt da ud af, at jeg kan den slags, så måske vil jeg tage nogle weekend arragenmenter ind i mellem. (Det giver 225 i timen, hvis man vil tjene på det)
#208 filmz-mrhands 17 år siden
#209 chronaden 17 år siden
#210 filmz-mrhands 17 år siden