Det der boller i karry, er altså ikke lige mig. Og der var pappa to the rescue, da hun løb surt i forløbet ;) Men så måtte man jo lige træde i karakter, og redde aftensmaden.
I morgen tror jeg at jeg svinger grydeskeen igen, så vi kan få noget uden karry! Jeg har helt kvalme af den ulækre smag.
Godt der er chips, for nu er der Iskoldt Begær..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#52 - Jeg ELSKER en god omgang karry, for dælen det er godt. Da jeg var på Tenerife i december fik vi en super lækker omgang ris med kæmperejer i en alt for lækker karrysauce. Fuck det var godt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Ved ikke om jeg har smagt det. Det er det gule stads, jeg ikke rigtig kan tage lugten og smagen af. Jo, et lille bitte drys, når man laver en boullionsovs er ok.
Nå, til aften har jeg købt ind til frisk fisk (noget fransk sej), der skal marineres, og vi får bagte kartofler til.
Og så har jeg lige modtaget en halv gris til min mor. Så der ligger 53 kg. nyslagtet svin ude i bilen. Kæft det var tungt at slæbe. Og grisen havde et navn. (Jeg synes ikke man skal spise et dyr, der ikke havde en vis personlighed!)
Min MGD kalder inde fra stuen :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#51 BN 17 år siden
fiskepinde og wok grøntsager stegt på panden.
dessert: 2 bananer + et par Twix
Ikke særlig "fint" - men det smagte godt allesammen. ;-)
#52 davenport 17 år siden
Men så måtte man jo lige træde i karakter, og redde aftensmaden.
I morgen tror jeg at jeg svinger grydeskeen igen, så vi kan få noget uden karry! Jeg har helt kvalme af den ulækre smag.
Godt der er chips, for nu er der Iskoldt Begær..
#53 elwood 17 år siden
hehe 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#54 dyg 17 år siden
#55 El vez 17 år siden
#56 davenport 17 år siden
Nå, til aften har jeg købt ind til frisk fisk (noget fransk sej), der skal marineres, og vi får bagte kartofler til.
Og så har jeg lige modtaget en halv gris til min mor. Så der ligger 53 kg. nyslagtet svin ude i bilen. Kæft det var tungt at slæbe.
Og grisen havde et navn. (Jeg synes ikke man skal spise et dyr, der ikke havde en vis personlighed!)
Min MGD kalder inde fra stuen :D
#57 Bony 17 år siden
#58 DarkLight 17 år siden
#59 El vez 17 år siden
Men bare rolig, det bliver en tung én af slagsen!
- Salat (noget grønt noget)
- Cherrytomater
- Avocado
- Ovnbagt Gedeost
- Pandestegt kyllingefilet
og sidst men ikke mindst:
- Bacon
Det er helt utroligt så godt bacon og gedeost går i spænd, så jeg glæder mig til at se hvad der bliver af denne monstersalat :)
#60 elwood 17 år siden
1...2 ....3 tæller sekunder før davenport kommer og brokker sig over din fejl 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"