Gravatar

#21 tiany 16 år siden

#19-#20
I er hermed beviset for at Tim Curry er rigtig god til at spille totalt skræmmende roller
Valar morghulis
Gravatar

#22 mvejen 16 år siden

Jeg mindes at jeg var skræmt af scenen i RoboCop hvor en thug får smidt syre i ansigtet. Jeg så scenen igen for et par måneder siden og kunne da grine af hvor ringe det egentlig så ud. Ellers har The Shining altid gjort det for mig siden barnsben, de to piger på gangen sammen med den stemning der bliver holdt igennem filmen, får mig til at skide grønne grise.
Gravatar

#23 colocho 16 år siden

#21 -

Vidste slet ikke det var ham, så lærte man også noget idag :-)
Oh ja, i IT er han godt nok også damn scary..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#24 nielsdb 16 år siden

Allerførste var fra en Superman film - husker ikke lige hvilken, men det er situationen hvor der er en dame der bliver "spist" af en computer. Hun falder ind i den og brænder levende.
Jeg kunne ikke sove i flere uger efter og har stadig traumer over den ;o)

Af lidt nyere ting kan jeg huske jeg blev låst inde på min storebrors værelse med IT - dét satte også sine spor. Kan blandt andet huske at jeg lige kiggede en ekstra gang i kummen inden jeg skulle lave stort. Den klovn var jo alle steder! Synes stadig ikke, i en alder af 27 at det er den hyggeligste film ha ha..."Dont you want it, dont you want it"

Gravatar

#25 elwood 16 år siden

#23 Hehe bare tænk på Pennywise næste gang den frække unge i Home Alone 2 chikanere den "stakkels" hotel manager.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#26 Herrguth 16 år siden

Puha, Jeg havde godt nok også traumer over Pennywise. Og han var der kun hvis man troede på ham, så jeg gik hele tiden rundt og sagde til mig selv at jeg ikke troede på ham. Men så tænkte jeg, at hvis jeg siger jeg ikke tror på ham, så er det vel netop at jeg tror på ham, og så blev jeg ved med at være bange.

Men ellers kan jeg også huske at jeg engang så "The Entity" hjemme hos en kammerat, og vi var vel 10 år gamle. Og da der så stod til sidst at den var baseret på virkelige hændelser, så var jeg ved at falde ned af stolen af skræk. Min mor måtte fortælle mig, at sådan en usynlig forfølger ikke kunne tage færgen hele vejen fra USA til Danmark... :)
Gravatar

#27 DerMann 16 år siden

Kan huske jeg altid var skræmt fra vid og sans over et afsnit af Bamses Billedbog, min farmor havde på video. Hvor han får bærsaft på fingrene, så han tror han har stukket sig.. Puha en omgang.. Har nok ikke været så gammel. =)
Gravatar

#28 filmz-yoshimura 16 år siden

#12 Lige netop den scene med den svævende dreng uden for vinduet var det første, jeg tænkte på, da jeg så tråden. Fuck, hvor havde jeg mange mareridt om den scene.

Og så syntes jeg også, at søsteren [url= [/url]i Pet Sematary var temmelig nasty:
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#29 filmfan 16 år siden

Jeg husker at jeg så gyseren "Vindeltrappen" som barn ... DR må have vist den ... den skræmte mig helt vildt. Så bange har jeg vist ikke været over en film siden .... desværre ... for det var jo frydefulde gys .... bagefter :-)

Her er et [url= fra filmen[/url]
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#30 CKY 16 år siden

#22 så lige The shinning igen efter ikke at have set den i mange år. Og ja den scene på badeværelset er stadig naste, hele filmen fik mig til at gyse. Den er virkelig scary, og damn de instruktører som putter små piger i hvide kjoler ind i deres film. Er det bare mig, eller er det ikke bare mega spooky?

#28 Den scene i Pet Sematary hvor hun går ind til hende får det til at løbe koldt ned af min ryk hver gang.

Skriv ny kommentar: