Gravatar

#41 Therkules 16 år siden

Den første gang jeg så en gyser, gav den mig mareridt, det var "Dracula" med Bela Lugosi fra 1931.
Senere i livet, dog fortsat mens jeg var knægt, så jeg "Fuglene" og vi boede på landet, der gippede det noget i mig, når min far pløjede og harvede, for så var der jo tusindvis (sådan virkede det for en bette knægt) af måger *GG*
Gravatar

#42 filmz-saku 16 år siden

Buzz jeg fatter slet ikke hvad du skriver, du skal virkelig stramme dig an i dansktimerne.
Gravatar

#43 metabolid 16 år siden

Don't look now (Rødt Shock) blev vist på DR engang jeg vel har været omkring 6 år og scenen med den lille pige i den røde regnfrakke der vender sig fik sat sit spor må man sige lol, for helvede jeg var skræmt...En anden jeg havde det skidt med var Invasion of the Body Snatchers og især scenen med Donald Sutherland's åndssvage hyl til sidst haha. Ret morsomt idag må jeg sige. Metamorfose scenen i An American Werewolf in London, blev delvist vist i et eller andet filmmagasin på DR engang i starten af firserne og det hjalp også ganske godt på uhyggen...
Gravatar

#44 jessup 16 år siden

Jaws og På stop med en dræber - The Hitcher (selvom jeg ikke var helt lille da jeg så den sidste). Sutherlands hyl var også pisse skræmmende. Jeg havde også en facination af M*A*S*H (filmen) min far vill ikke lade mig se den (operationsbordscenerne) men jeg måtte godst Deer Hunter! Jeg husker også at jeg blev skræmt fra vid og sans over et doku program jeg så om Mafiaen som lille knægt- havde maradit om de slemme wops ko m og tog mig:)
This is just until June
Gravatar

#45 filmz-grev_michal 16 år siden

IT uden sammenligning for mit vedkommende :D Godt nok kun en tv film but still.

Terminator og Alien var dog også blandt de mere grumme.

Ved ikke helt hvorfor men jeg fik altid kuldegys af vinden i piletræerne *G*

Gravatar

#46 metabolid 16 år siden

Hehe Mummi troldende var da osse pænt funky børnetv-wise :)
Gravatar

#47 lasse78 16 år siden

#45 Det er ret sjovt, men jeg har faktisk en veninde der som var lidt bange som barn for at hør tittel melodien til Vinden I Piletræerne....

Jeg havde både lidt marreridt og turde ikke se på det grønne spøgelse i "Ghostbusters" i en periode af min barndom. Underligt at jeg ikke blev mere skræmt af biblioteks spøgelset hehe
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#48 filmz-DocDoom 16 år siden

The Howling (kan forekomme utroligt i dag)
The Shining (de to piger)
Don't Look Now (Den rødklædte til sidst)

Da jeg var helt lille:

Mummitroldene (Lille my)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#49 filmz-saku 16 år siden

Ghostbusters isaer slutningen med manden og damen (maaske osse nogle hunde) med de neonroede oejne.

Saa den i biffen da jeg var 8 eller 9.
Gravatar

#50 BN 16 år siden

#33 - Buzz:

Kuksi makoksi volunga? A nøfle-nøfle balunga!

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: