Gravatar

#11 elwood 16 år siden

Smule offtopic.

Ikke den mest uhyggelige serie, men jeg kom til og tænke på twin peaks, der var noget utryg og uhyggeligt ved Themet.

Det er ikke det der badam badam som man høre i starten men det der mere stille stk. hen mod slutningen, hvis nogen overhovedet aner hvad jeg mener hehe.

Den stump musik gjorde mig altid meget utryg og bange som lille da jeg så twin peaks første gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 Michael Andersen 16 år siden

Der var kun en film som hjemsøgte mig: "Salem's Lot" fra 1979 og det var de skumle vampyrers skyld. Jeg havde gentagende mareridt over denne [url=

Det er nu første gang at jeg ser noget fra filmen (hey musikken er faktisk ret fed) siden mine helt unge dage, og jeg synes helt ærligt at det forbandede lort virker endnu :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#13 Åkepool 16 år siden

#8 Han skriver jo egentlig bare, at det er 10 år siden, han turde se den igen(altså i 1998), efter han så den første gang i 87-88 ;)

#10 - Havde det på præcis samme måde med "Jaws". Det tog godt nok mange år, at tage mig sammen til at svømme i havet, hvor jeg ikke kunne bunde eller vandet var mørkt.

Den film satte så dybe spor, at jeg som knægt, havde panik når jeg sprang i vandet fra vipper i svømmehaller :(

Men for dælen det er en fed film :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14 El vez 16 år siden

hmm jeg så som knægt en film, mener den hed "Dræberbilen" eller lign, om en hvid kassevogn der kørte rundt og smadrede ind i andre biler så de kørte galt - lidt "Duel"-agtigt men klart en B-film. Jeg kan dog ikke huske meget andet end den ender med at køre ud over en skrænt og jeg mener den eksploderer eller der er ild i den, som den kører ud over.

Nogen der har en ide om hvad originaltitlen er? Den skræmte mig pænt meget kan jeg huske..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#15 elwood 16 år siden

#14 Var det ikke "Lær og køre bil med Thorkild Tyring" ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 Buzz 16 år siden

Evil Dead 1 og 2 hvor der også nogle uhyggelige scene i
Gravatar

#17 filmz-muffin 16 år siden

Ondskabens hus.. Uden tvivl den der har gjort mig søvnløs som mindre
Gravatar

#18 davenport 16 år siden

Jeg er flov over at fortælle det, men det er næsten almen viden efterhånden. E.T. skræmte mig helt vildt, og gør det stadig. Der skal virkelig meget til, før jeg kan tage mig sammen til at se den.
Det er totalt åndsvagt, men han er bare så klam, og hvis der er billeder af ham i blade osv., så bladrer jeg hurtigt videre, uden at kigge på ham..
Jeg har endda den dyre kæmpeæske, med original del af filmrullen og bog.
Det er jo en fed fed film, men den lille svampede mongol kræver sine nerver!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19 colocho 16 år siden

Legend, med Tom Cruise drengen.. Den djævel der gav mig adskellige mareridt. Drømte at han var efter mig nede i min børnehave, om natten, og råbte at han godt vidste hvad jeg havde lavet, og nu skulle jeg med ham!! Scary shit!
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#20 MadMartigan 16 år siden

It Den gjorde godt nok det grimme ved mig. Der var jeg sgu skræmt...
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: