Gravatar

#31 filmz-Bruce 16 år siden

#29 Damn så er vi to! Jeg var stiv af skræk over den. Vil tro jeg har set den på svensk TV engang. Den, Frankenstein og Frankensteins brud (scenen under den brændte mølle, føj for helvede hvor var den uhyggelig!) gav mig nogle mareridt kan jeg huske.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#32 inflector 16 år siden

Hehe lidt patetisk, men var mega bange for tv-serien Guldregn. Både for den sleske skurk spillet af Torben Jensen og fordi der var uærlige børn med, det brød jeg mig ikke om.

Ellers skræmte Goonierne mig også en hel del, kan ikke helt huske hvorfor, men jeg så den i hvert fald ikke færdig.

Ellers kan jeg også springe på Pennywise vognen, han er sq en skummel fætter.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#33 Buzz 16 år siden

så nu ha i nævnt det jeg var skræmmende for i filmme, med der er flere i nu H1 H1
Gravatar

#34 filmz-yoshimura 16 år siden

#33 A'hvaba?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#35 Corgan 16 år siden

For mig var det helt sikkert "Cujo". Jeg havde selv en hund på det tidspunkt, og den var altid sød og rar... i modsætning til Cujo.

Jeg kan huske at jeg også var rigtig skræmt af Cronenbergs "Fluen".

Og så lå jeg søvnløs over X-Files afsnittet "Squeeze". Fuck, Tooms var skræmmende!
Gravatar

#36 wimmie 16 år siden

Har altid elsket gyserfilm og jeg lod mig aldrig skræmme særlig let - selv når noget var uhyggeligt var jeg bare nødt til at se det - ville jo ikke gå glip af noget ;)
De mest uhyggelige sekvenser fra film må være visse scener fra Stephen Kings "Silver Bullet" - varulve fascinerede mig meget som barn - men damn hvor var det creepy der hvor politibetjenten finder en drengs gule drage smurt ind i blod...

En anden scener er fra Poltergeist hvor en mand drømmer at han flår ansigtet af sig selv i store flager :)

Den 3. er fra "Fuglene" hvor en mand har fået hakket øjnene ud; men der var jeg heller ikke mere end ca. 6 år da jeg så den.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#37 Zelle 16 år siden

Da jeg var omkring 10 år gammel så jeg Alien. Den satte fandeme sine spor. Det tog mig omkring to år før jeg turde at se toeren ;D

Har også haft nogle oplevelser med både Jaws og IT, som gjorde et indtryk.
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#38 Bony 16 år siden

#35 - Præcis som Corgan havde jeg også søvnbesvær en periode over netop det afsnit. Jeg havde seng under loftet og havde sådan en udluftningsskakt lige ved siden af hovedpuden. "Squeeze" var skyld i MANGE mareridt for mit vedkommende.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#39 Corgan 16 år siden

#38:

Ha ha ha ha... det var da og uheldigt at have en udluftningsskakt netop der. Kan godt forstå det var svært at falde i søvn så. :-)
Gravatar

#40 Buzz 16 år siden

lille er jeg i nu.for Jeg blive skræmte og denne her

Skriv ny kommentar: