Poltergeist - er først fornyelig kommet mig over skrækken for flimrende fjernsyn. Det er ikke så meget en bestemt ting der gør at det er den, men især klovnen under sengen
Slutningen på Indiana Jones - Jagten På Den Forsvundne Skat
hvor ansigterne smelter efter Pagtens Ark åbnes og det hvide vendes ud af øjnene
gjorde jeg skulle sove med tændt lys i flere uger efterfølgende...jeg havde vel været 6-7 år, måske yngre.
Det er kun 10 år siden(så den i omkring 87-88,måske før) jeg turde se det igen, og den dag i dag synes jeg stadig det er freaky med det hvide ud af øjnene...
Jeg så "Jaws", da jeg stadig var alt for lille, og den skræmte virkelig livet ud af mig. Standlivet havde ikke helt den samme uskyldige charme bagefter.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#1 filmz-IndependentBoy 16 år siden
#2 Killkaj 16 år siden
#3 tiany 16 år siden
#4 kill the bills 16 år siden
#5 Patriarch 16 år siden
Derudover så jeg en film der hed Mutants eller noget i den stil og havde blå zombier. Den synes jeg også var pænt scary.
#6 elwood 16 år siden
I dag more jeg mig blot over John Goodman, he is so bad!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 Skeloboy 16 år siden
Det er kun 10 år siden(så den i omkring 87-88,måske før) jeg turde se det igen, og den dag i dag synes jeg stadig det er freaky med det hvide ud af øjnene...
#8 Guts 16 år siden
Hmmm...10 år siden at året hed 87/88?! Det håber jeg ikke. Så burde jeg starte på HH snart. Og ærlig talt, det gider jeg ikke igen. ;)
#9 filmz-Is 16 år siden
#10 Benway 16 år siden