Gravatar

#61 elwood 16 år siden

IT er nok nummer 2 på min liste 8-)

da børne finder bogen på loftet om Pennywise, og billedet i bogen bliver levene, og Pennywise kommer nærmer og pludselig "hilser" på børnene argg der fløj jeg sku op i sofa'en
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#62 mr gaijin 16 år siden

"Een gang strømer". Scenen hvor de finder en mand frosset ihjel i en kummefryser.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#63 lyspunkt 16 år siden

Med fare for at virke som en olding må jeg nok sige Hitchcocks Rear Window og den danske Mordets Melodi
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#64 wimmie 16 år siden

"Midt om natten" - nok den eneste film jeg har været nødt til at lukke øjnene under - så den som 5-6 årig :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#65 evermind 16 år siden

Er det dér, hvor man ser Erik "Bjørneryg" Clausen i bar overkrop? ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#66 filmz-saku 16 år siden

#57 Der ramte du plet, jeg saa det samme program, og den scene forfulgte mig i aarevis.

Gravatar

#67 wimmie 16 år siden

#64 ;P
Kunne det sagtens have været...
Faktisk var det dér hvor rockerne blev...provokerende ;)

Men det var nu også klamt der hvor de finder Allan Olsen med en kanyle i armen - altså hans rolle - ikke ham selv (selvom det nok ikke var helt utænkeligt i den periode...)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#68 Winniepooh 16 år siden

Jeg var også bange for ET, jeg havde en ET dukke (hvorfor blev den dog ikke bare kylet ud?) og jeg nægtede at sove hvis den var på mit værelse.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#69 vapor 16 år siden

Jeg fik set noget af den TV serie "Saleems Lot" om vampyrere.
Jeg var omkring 8-9 år og fik lusket et VHS bånd med den på da min far var lidt optaget af at bygge et skur i baghaven.
Det skulle jeg nok ikke have gjort! Havde marerigt i flere uger efter!
Var denne: http://www.imdb.com/title/tt0079844/
Gravatar

#70 jessup 16 år siden

Handlingen i The Island med Michael Caine står ikke helt klart men jeg kan huske den var møg uhyggelig:

http://www.imdb.com/title/tt0080934/
This is just until June

Skriv ny kommentar: