Gravatar

#1 filmz-Scarface 19 år siden

Thomas Jane. Han får slet ikke lov at få alle de hovedroller han fortjener. Virkelig dygtig! :D
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#2 chuck 19 år siden

Jeremy Sisto
Delroy Lindo
Zooey Deschanel
Bonnie Sommerville
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#3 Benway 19 år siden

Jeg synes heller ikke Jeff Daniels helt har fået den hæder, han burde have haft for længe siden. Det er vist først med den fremragende "The Squid and the Whale", han er ved at få den opmærksomhed han fortjener. Han er en genial skuespiller.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4 Yoda 19 år siden

Ved ikke, om han just er undervurderet, men jeg ville nu gerne se noget mere til Timothy Olyphant.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 McPeter 19 år siden

Brad Douriff - Fantastiske biroller han leverer, men kunne være fedt at se ham i en hovedrolle.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6 evermind 19 år siden

Eric Stoltz!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7 Åkepool 19 år siden

Michael Biehn.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8 dolphinfriendly 19 år siden

Michael Biehn helt klart. Jeg savner også flere roller til bl.a. Peter Weller, Jonathan Pryce og Guy Pearce. Dog er Matt Dillon fået en mindre renæssance og Phillip Seymour Hoffmann endeligt kommet i søgelyset. Efter at have set Hugh Jackmans utrolige potentiale i "The Fountain", bør han klart have langt flere "seriøse" roller.

Gravatar

#9 Martindan 19 år siden

Paul Giamati. eller hvordan det nu staves.

Manden er en fantastisk skuespiller. I sideways er han genial.....
for cryin' out loud......
Gravatar

#10 chandler75 19 år siden

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: