#20 Michael C Hall har fået sin egen TV-serie "Dexter" som går ret godt på amerikansk TV. Han er forensics expert, der myrder forbrydere, som undgår lovens lange arm :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Jep, jeg har hørt om den; den er på min radar ;) Jeg har altid synes, at det var mange af de andre fra Six Feet Under, der fik al opmærksomheden. Det er fuldt fortjent, der er slet ikke det. Men jeg synes bare Michael C Hall er blevet lidt overset. Jeg håber Dexter klarer skærene (er i timeslot m CSI og Greys Anatomy), den lyder i hvert fald meget interessant.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
og nej det er ikke fordi de har været med i samme film eller begge kommer fra Australien. Toni var en god mor i The sixt... men hun var fremragende i en lille rolle i The Hours - mere af hende i større roller.
Griffiths er selvfølgelig god i Six feet under men også rigtig god som anden violin i Hilary and Jackie men ellers har jeg ikke set hende i meget - en skam.
#28 Hun spiller nonne i Divorcing Jack, som er en udemærket lille film. Jeg tror, jeg vil se Blow igen, for da jeg så den, lagde jeg ikke mærke til hende.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
#21 chuck 19 år siden
#22 dyg 19 år siden
#23 tiny 19 år siden
Jep, jeg har hørt om den; den er på min radar ;) Jeg har altid synes, at det var mange af de andre fra Six Feet Under, der fik al opmærksomheden. Det er fuldt fortjent, der er slet ikke det. Men jeg synes bare Michael C Hall er blevet lidt overset. Jeg håber Dexter klarer skærene (er i timeslot m CSI og Greys Anatomy), den lyder i hvert fald meget interessant.
#24 nakalay 19 år siden
#25 Guts 19 år siden
Lige mine ord!!!
#26 pulse83 19 år siden
Ethan Hawke
#27 mr gaijin 19 år siden
http://www.imdb.com/name/nm0001492/
#28 jessup 19 år siden
Rachel Griffiths
og nej det er ikke fordi de har været med i samme film eller begge kommer fra Australien. Toni var en god mor i The sixt... men hun var fremragende i en lille rolle i The Hours - mere af hende i større roller.
Griffiths er selvfølgelig god i Six feet under men også rigtig god som anden violin i Hilary and Jackie men ellers har jeg ikke set hende i meget - en skam.
#29 morten300 19 år siden
#30 chuck 19 år siden