#9+#12 Men er han undervurderet? Manden er jo trods alt nomineret til en oscar, og så har han vundet adskillige kritikerpriser. Jeg vil nu mene, at han er ganske godt vurderet.
Gary Sinise! Kan godt være han har været Oscar-nomineret og er med i den CSI:NY, men lad ham nu få flere ordentlige roller i stedet for det der wannabe CSI.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
# 19 helt enig - det samme kan man vel sige om William Petersen i den rigtige CSI fra Las Vegas.
Generelt er der rigtig mange dygtige skuespillere i tv. Jeg nævner i flæng: Næsten samtlige medvirkende i Oz, Carnivale, Battlestar Galactica og formentlig også Deadwood(har jeg endnu ikke fået set) Michael C Hall i Six Feet Under Jason Lee i My Name is Earl Matthew Perry i Venner (er langt den bedste komiker af de seks efter min mening) Robert Knepper - gad godt og se ham rigtig folde sig ud i en karakterrolle. Jeg er helt vild med ham i Carnivale. Christian Bale var det i alt for mange år; den mand er en kamæleon. Og så har jeg et svagt punkt for Mark Ruffalo
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#11 mr gaijin 19 år siden
http://www.imdb.com/name/nm1050757/
Fantastisk i "Turning Gate".
#12 filmz-Munk 19 år siden
Vil gå med der. Paul Giamati er fantastisk i både Sideways og Cinderella Man
- Steve Carell
#13 mr gaijin 19 år siden
#14 filmz-maxhh 19 år siden
Og i Duets...
Mvh
MaxHH
#15 chuck 19 år siden
#16 filmz-Bruce 19 år siden
#17 chronaden 19 år siden
Ved ikke om hun er undervurderet som sådan, men syns bare ik hun får hva hun fortjener, hverken af omtale eller roller eller.. - I love her!
#18 chuck 19 år siden
#19 lagoni 19 år siden
#20 tiny 19 år siden
Generelt er der rigtig mange dygtige skuespillere i tv. Jeg nævner i flæng:
Næsten samtlige medvirkende i Oz, Carnivale, Battlestar Galactica og formentlig også Deadwood(har jeg endnu ikke fået set)
Michael C Hall i Six Feet Under
Jason Lee i My Name is Earl
Matthew Perry i Venner (er langt den bedste komiker af de seks efter min mening)
Robert Knepper - gad godt og se ham rigtig folde sig ud i en karakterrolle. Jeg er helt vild med ham i Carnivale.
Christian Bale var det i alt for mange år; den mand er en kamæleon.
Og så har jeg et svagt punkt for Mark Ruffalo