Gravatar

#11 Skeloboy 14 år siden

#10 - er til dels enig...bortset fra, at TDK er ganske suveræn, er helt vild med Aliens, og jeg har meget svært ved at betegne Gladiator som "god film".
Gravatar

#12 Popeye 14 år siden

Enig i 2001 - virkelig en kedelig omgang.

Ringenes Herre: mangler i dén grad noget (god) humor. En Harrison Ford'sk karakter ville have gjort underværker! Alt for højtideligt.

The Departed (2006): rodet og ligegyldig film.

Kill Bill: jeg må have været træt, da jeg så disse, for faldt i søvn op til flere gange.
...and then some
Gravatar

#13 filmz-Myrepip 14 år siden

#12 Departed, ja for satan da.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#14 filmz-ab 14 år siden

Hehe! Det er altid fedt at stemple de kendte titler, som man måske ikke selv synes helt om, som andre. Mine bud:

Godfather 2, Blade Runner, Vertigo, Old Boy, Star Wars, Once Upon a Time In The West, Goodfellas, Antichrist, Mulholland Drive, Pulp Fiction etc..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#15 Skeloboy 14 år siden

#14 - hehe, fedt...med undtagelse af Vertigo og Goodfellas, så er alle dem, du nævner blandt mine favoritter :)
Gravatar

#16 filmz-ab 14 år siden

Skeloboy (15) skrev:
#14 - hehe, fedt...med undtagelse af Vertigo og Goodfellas, så er alle dem, du nævner blandt mine favoritter :)

hehe! De er sikkert manges favoritter, men mine bliver de nok næppe :-) Jeg kunne snildt nævne flere, men lad os da holde her :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#17 IK 14 år siden

Brief Encounter, antichrist, 8½, Life of Brian, Monty Python and the Holy Grail, Princess Bride. Disse film finder jeg ikke bare stærkt overvurderede, men virkelig rædsomme.
Gravatar

#18 tiany 14 år siden

The Dark Knight
Citizen Kane
Rumrejsen 2001

Er hvad jeg kan komme i tanken om lige nu...
Valar morghulis
Gravatar

#19 YapiYapo 14 år siden

Avatar og The Departed står stærkest i min hukommelse som meget middelmådige af tidens såkaldte mesterværker. Måske også inception, men det er stadig en rigtig fin, god film.

Goodfellas har heller ikke fanget mig (endnu).
Gravatar

#20 bQttger 14 år siden

The Seven Samurai - Jeg kedede mig og var slet ikke underholdt. Har svært ved at se hvorfor den er så værdsat.

Citizen Kane - Havde fået den spoilet den inden jeg så den, så det ødelagde oplevelsen.

Shawshank Redemption - En almindelig god film, men status som #1 er klart overvurderet. Den appellere bare til (stort set) alle.

Skriv ny kommentar: