#10 - er til dels enig...bortset fra, at TDK er ganske suveræn, er helt vild med Aliens, og jeg har meget svært ved at betegne Gladiator som "god film".
Brief Encounter, antichrist, 8½, Life of Brian, Monty Python and the Holy Grail, Princess Bride. Disse film finder jeg ikke bare stærkt overvurderede, men virkelig rædsomme.
Avatar og The Departed står stærkest i min hukommelse som meget middelmådige af tidens såkaldte mesterværker. Måske også inception, men det er stadig en rigtig fin, god film.
#11 Skeloboy 14 år siden
#12 Popeye 14 år siden
Ringenes Herre: mangler i dén grad noget (god) humor. En Harrison Ford'sk karakter ville have gjort underværker! Alt for højtideligt.
The Departed (2006): rodet og ligegyldig film.
Kill Bill: jeg må have været træt, da jeg så disse, for faldt i søvn op til flere gange.
#13 filmz-Myrepip 14 år siden
#14 filmz-ab 14 år siden
Godfather 2, Blade Runner, Vertigo, Old Boy, Star Wars, Once Upon a Time In The West, Goodfellas, Antichrist, Mulholland Drive, Pulp Fiction etc..
#15 Skeloboy 14 år siden
#16 filmz-ab 14 år siden
hehe! De er sikkert manges favoritter, men mine bliver de nok næppe :-) Jeg kunne snildt nævne flere, men lad os da holde her :-)
#17 IK 14 år siden
#18 tiany 14 år siden
The Dark Knight
Citizen Kane
Rumrejsen 2001
Er hvad jeg kan komme i tanken om lige nu...
#19 YapiYapo 14 år siden
Goodfellas har heller ikke fanget mig (endnu).
#20 bQttger 14 år siden
Citizen Kane - Havde fået den spoilet den inden jeg så den, så det ødelagde oplevelsen.
Shawshank Redemption - En almindelig god film, men status som #1 er klart overvurderet. Den appellere bare til (stort set) alle.