Gravatar

#31 mr gaijin 14 år siden

Jeg har kigget IMDBs Top 250 igennem og fundet disse, som jeg ikke bryder mig så meget om.

Goodfellas, Forrest Gump, Saving Private Ryan, Amadeus, Ghandi, Shawshank Redemption, The Green Mile, Cinema Paradiso, Braveheart, Mr. Smith Goes to Washington (jeg kan godt lide Capra, men ikke denne Capra), Close Encounters of the Third Kind, E.T., Stand by Me, Dog Day Afternoon, Big Fish, A Streetcar Named Desire og mange flere.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#32 JHP 14 år siden

Kan du ikke lide Shawshank Redemption, The Green Mile og Forrest Gump !, hvorfor ?
Gravatar

#33 filmz-Myrepip 14 år siden

#32 Formentlig god smag.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#34 KEiZ 14 år siden

alt med og af woody allen
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#35 Skeloboy 14 år siden

#33 - hehe. The Green Mile og Forrest Gump er dæleme også lidt tunge i det.

Cinema Paradiso er en af mine absolutte toptopfavoritter, og Dog Day Afternoon er også en 10/10'er hos mig.

Der er 30 på Top250-IMDB, jeg har ikke set. Og de følgende vil jeg vurderer til en lille 6'er eller derunder:

The Matrix
Forrest Gump
Vertigo
Saving Private Ryan
Amelie
The Prestige
Singin’ In The Rain
Green Mile
The Apartmen
Up
The General
Yojimbo
Ran
It Happened One Night
Ratatouille

Big Fish
Barry Lyndon
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
Gravatar

#36 Collateral 14 år siden

#26: Har også til gode at fange det fantastiske ved "There Will Be Blood", men har godt nok også kun set den en enkelt gang indtil videre.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#37 wimmie 14 år siden

duuk74 (21) skrev:
Toy Story 3 Har faktisk ikke set filmen (gys), men jeg har aldrig set det store i serien.
er 100% sikker på at jeg ikke vil placere den som nummer 21 over verdens bedste film nogensinde.)
.

Foeller (25) skrev:

Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår dit behov for at svine en film til, det du ikke har set, og i sig selv er det jo latterligt. Nu har jeg rent faktisk selv set Toy Story 3, og selvom jeg ikke synes, det er et mesterværk på nogen måde, er det en meget solid film, som jeg godt kan forstå, andre elsker.

Hehe, hvis det er tilsvining så har jeg ikke lyst til at se hvad RIGTIG tilsvining er ;)

Jeg har det nu lidt på samme måde som Duuk74 - jeg er slet ikke til Toy Story-filmene og er ret sikker på at jeg ikke ville se det store lys i 3'eren.
- At jeg så nok ikke ville putte den på en liste over film jeg ikke kunne lide før jeg havde set den er en anden sag, men ligefrem at kalde det tilsvining...? :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#38 Thomsen 14 år siden

Myrepip (33) skrev:
#32 Formentlig god smag.

Hehehe. :-)

Jeg føjer også lige Forrest Gump, Schindler's List og Saving Private Ryan til "mine" film.

Der tegner sig efterhånden et mønster: Jeg har tydeligvis problemer med film, der er alt for sentimentale.

Mærkeligt nok så ELSKER jeg E.T - den er stadigvæk en af de få film, der kan få mig til at knibe en tåre.

Inkonsekvens er en menneskeret. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#39 wimmie 14 år siden

Jeg har også svært ved film der bliver alt for sentimentale som f.eks. Forrest Gump og The Green Mile. Jeg synes dog ikke at Saving Private Ryan er for sentimental :)

Ellers synes jeg at at film som Avatar, Titanic, Lord of the Rings og de to ny Batman-film er overvurderede film; ikke dårlige - bare slet ikke de store mesterværker de bliver udråbt til.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#40 duuk74 14 år siden

wimmie (37) skrev:

Hehe, hvis det er tilsvining så har jeg ikke lyst til at se hvad RIGTIG tilsvining er ;)

Jeg har det nu lidt på samme måde som Duuk74 - jeg er slet ikke til Toy Story-filmene og er ret sikker på at jeg ikke ville se det store lys i 3'eren.
- At jeg så nok ikke ville putte den på en liste over film jeg ikke kunne lide før jeg havde set den er en anden sag, men ligefrem at kalde det tilsvining...? :)

Tak. Forstår heller ikke helt hvor det vredesudbrud kommer fra. ;) Jeg siger sådan set også kun, at jeg er sikker på at den ikke hører til som nummer 21 på min liste.
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: