Gravatar

#61 Kruse 14 år siden

ab (56) skrev:
Vi kan tage denne debat om igen.

Mesterværker, som du IKKE kan lide. Flere nævner jo film, som de giver 5/6 stjerner.

Som jeg også nævnte i #43, så er det rigtigt nok det som trådens titel siger, men ikke det som trådstarteren lægger op til i sit første indlæg. Her nævner han jo en film som han egentlig synes er god, men bare også er meget overvurderet efter hans mening.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#62 filmz-ab 14 år siden

hold da helt ferie, det var mange. Er du normalt ikke til amerikanske film? Det kan jeg måske regne lidt ud, at du ikke er?

Jeg ved det, men vi andre kan nu godt rette det til ;-) Jeg fatter så ikke, hvis nogle giver 5/6 til en film, og alligevel finder den overvurderet eller lign? Alt andet lige, må der være tale om en fantastisk film.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#63 wimmie 14 år siden

Tror faktisk ikke at der er én eneste film på IMDBs top250 jeg synes er direkte dårlig - flere overvurderede ja - og flere som jeg bestemt ikke mener burde være på listen, men ingen direkte dårlige...af dem jeg har set.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#64 Antlion 14 år siden

ab (62) skrev:
Er du normalt ikke til amerikanske film? Det kan jeg måske regne lidt ud, at du ikke er?

Jo da, et hav af mine yndlingsfilm er amerikanske. IMDb lister bare de forkerte film...

Fornævnte film får 3/6 eller under, så mange af dem er bestemt værd at se, men ikke tilnærmelsesvis mesterlige.
Gravatar

#65 filmz-Myrepip 14 år siden

#60 Crash, ja for satan da!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#66 Skeloboy 14 år siden

Antlion (64) skrev:
Fornævnte film får 3/6 eller under, så mange af dem er bestemt værd at se

Der tror jeg, vi bruger karakterne lidt forskellige. En 3/6 kan nok godt forsvares med god vilje, men under er for mig dårlige film...

Nu er karakter selvfølgelig en arbitrær størrelse, men tror tit man glemmer, at hver bruger har deres egne kriterier at bedømme ud fra, selvom det er samme karaktersystem...
Gravatar

#67 Antlion 14 år siden

#66:

Jeg mindes heller ikke at have stemplet dem med 3/6 som dårlige, men middelmådige? Det fremgår ikke af trådstarteren, at de film vi nævner nødvendigvis skal være være dårlige.

Hvilke film har du set som alle andre tilbeder men som du selv ikke kan se det store i?
Gravatar

#68 Skeloboy 14 år siden

#67 - hov, det er også forkert formuleret...:)

Hvad jeg ville have skrevet var: "Der tror jeg, vi bruger karakterne lidt forskellige. En 3/6 kan nok godt forsvares med god vilje, men under er for mig ikke værd at se"...
Gravatar

#69 Antlion 14 år siden

#68:

Nej, det mener jeg heller ikke. Jeg sagde også, at "mange af dem er bestemt værd at se": Det vil sige dem med 3/6, ikke dem under.
Gravatar

#70 Skeloboy 14 år siden

#69 - jamen ok...så er vi jo tæt på at være enige :)

Skriv ny kommentar: