Gravatar

#71 filmz-Myrepip 14 år siden

#70 Koncensus er groft overvurderet!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#72 Skeloboy 14 år siden

#71 - hehe...nu skylder han mig også 27 kr...fordi jeg bestilte Magnolia (se Quote Quiz-tråden)...og det havde jeg IKKE gjort, hvis han ikke havde postet det quote
Gravatar

#73 filmz-Myrepip 14 år siden

#72 ;)
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#74 Antlion 14 år siden

#72:

Dem kan du få i rabat, hvis du køber "A Zed & Two Noughts" af mig. :)
Gravatar

#75 Skeloboy 14 år siden

#74 - hehe. Selvom jeg lige har bestilt 3 film på tre dage, så har skal jeg ikke have flere film...jeg er bare ekstremt god til at lave små impulskøb, for "30-50 kr for en film, det kan min pengepung jo nok godt holde til"...:)
Gravatar

#76 Lord Beef Jerky 14 år siden

Scarface - fordi det er en lortefilm.
Saving Private Ryan - fordi det er en lortefilm.

Så er der en helvedes masse, jeg blot synes er ok og enormt overvurderede, men det er nok de eneste to jeg decideret ikke kan lide... i hvert fald af de "mesterværker" jeg kan komme i tanke om.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#77 djibyman2-the seque 14 år siden

Lord of the rings, hader den lille Frodo klovn.

Nu vi har gang i Lord of the rings, så findes der generelt ingen Viggo Mortensen film jeg bryder mig om, jeg er overbevist om at den mand er sat på jorden for at kede mig ihjel.

Godfather, jeg kan simpelhent ikke se det fede i dem, måtte se den første 3 gange for at se den hele, jeg blev ved med at falde i søvn.

Og igen, jeg synes stadig The shining er stærk overvurderet.

Gravatar

#78 Lord Beef Jerky 14 år siden

#77 Oh yeah!?!?! DU er overvurderet!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#79 jessup 14 år siden

Måske vrimler det ikke med personer der vil hævde at følgende er mesterværker men ikke des do mindre klassikere og stærkt overvurderet:

Shawshank....
Casablanca
Gone with the wind
Look whos comming for dinner
I mindre grad også 12 angry men

Godfather og Godfellas har været nævnt flere gang som overvurderet eller dårlige og det forstår jeg slet ikke - Godfellas er en af de bedste amerikanske film der er lavet i de sidste 25 år - måske ikke mere på top 10 men suveræn i min bog.
This is just until June
Gravatar

#80 evermind 14 år siden

#77 DIN MOR er overvurderet!!! (Nah, det er gas, hun gør det fint - jeg har vist bare fundet det indlæg, jeg er mest uenig i på Filmz i år ...! ;))

"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: