Hehe, fair nok - så kan jeg også tage dét med The Lord of the Rings, The Godfather og The Shining.
Det glæder mig, jeg troede jo at det var det denne tråd handlede om, netop film som andre betragter som et mester stykke, men som man ikke bryder sig om, jeg mener ANTLION kan næsten ikke lide nogle film overhovedet (se #60), flere af hans nævnte film er nogle af mine favoriter, men det er jo hans smag, det kan jeg godt leve med.
Det fremgår da netop af mit indlæg, at jeg faktisk kan lide 150 titler fra IMDb's guddommelig korrekte topliste? Min filmsmag er hverken defineret af det kommercielle eller obskure, blot gode film...
#81 djibyman2-the seque 14 år siden
Helt okay, min mor er muligvis overvurderet.
#82 evermind 14 år siden
#83 duuk74 14 år siden
"Mesterværker du ikke kan lide" vil blive en meget kort, og lidt kedelig tråd.
#84 djibyman2-the seque 14 år siden
Hmmm, jeg var ikke klar over at der fandtes en vurdering af mig, og slet ikke at den var overvurderet, jeg er rørt;-)
#85 djibyman2-the seque 14 år siden
Det glæder mig, jeg troede jo at det var det denne tråd handlede om, netop film som andre betragter som et mester stykke, men som man ikke bryder sig om, jeg mener ANTLION kan næsten ikke lide nogle film overhovedet (se #60), flere af hans nævnte film er nogle af mine favoriter, men det er jo hans smag, det kan jeg godt leve med.
#86 Skeloboy 14 år siden
#87 filmz-ab 14 år siden
hehe! Ja, jeg tænkte squ lidt det samme om Antlion da jeg så listen :-) Han kunne sikkert nævne 15 gange så mange.
#88 evermind 14 år siden
Det er synd. Alle burde have en filmsmag. :P
#89 Antlion 14 år siden
Det fremgår da netop af mit indlæg, at jeg faktisk kan lide 150 titler fra IMDb's guddommelig korrekte topliste? Min filmsmag er hverken defineret af det kommercielle eller obskure, blot gode film...
#90 MMB 14 år siden
Antlion kan kun lide film med under 1000 stemmer på IMDB, eller film, hvor instruktøren er fra et østeuropæisk land. ;)