Gravatar

#81 djibyman2-the seque 14 år siden

evermind (80) skrev:
DIN MOR er overvurderet!!! (Nah, det er gas, hun gør det fint - jeg har vist bare fundet det indlæg, jeg er mest uenig i på Filmz i år ...! ;))

Helt okay, min mor er muligvis overvurderet.
Gravatar

#82 evermind 14 år siden

#81 Hehe, fair nok - så kan jeg også tage dét med The Lord of the Rings, The Godfather og The Shining.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#83 duuk74 14 år siden

Kan egentlig bedre lide hvad tråden har udviklet sig til - "Mesterværker du finder overvurderede". Eller "Top xxx du finder overvurderede".

"Mesterværker du ikke kan lide" vil blive en meget kort, og lidt kedelig tråd.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#84 djibyman2-the seque 14 år siden

Lord Beef Jerky (78) skrev:
Oh yeah!?!?! DU er overvurderet!!!

Hmmm, jeg var ikke klar over at der fandtes en vurdering af mig, og slet ikke at den var overvurderet, jeg er rørt;-)
Gravatar

#85 djibyman2-the seque 14 år siden

evermind (82) skrev:
Hehe, fair nok - så kan jeg også tage dét med The Lord of the Rings, The Godfather og The Shining.

Det glæder mig, jeg troede jo at det var det denne tråd handlede om, netop film som andre betragter som et mester stykke, men som man ikke bryder sig om, jeg mener ANTLION kan næsten ikke lide nogle film overhovedet (se #60), flere af hans nævnte film er nogle af mine favoriter, men det er jo hans smag, det kan jeg godt leve med.
Gravatar

#86 Skeloboy 14 år siden

#85 - hehe, Antlion kan da lide masser af film, han har bare ikke en filmsmag som de fleste.
Gravatar

#87 filmz-ab 14 år siden

hehe! Ja, jeg tænkte squ lidt det samme om Antlion da jeg så listen :-) Han kunne sikkert nævne 15 gange så mange.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#88 evermind 14 år siden

Skeloboy (86) skrev:
#85 - hehe, Antlion kan da lide masser af film, han har bare ikke en filmsmag som de fleste.

Det er synd. Alle burde have en filmsmag. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#89 Antlion 14 år siden

#85 & 87:

Det fremgår da netop af mit indlæg, at jeg faktisk kan lide 150 titler fra IMDb's guddommelig korrekte topliste? Min filmsmag er hverken defineret af det kommercielle eller obskure, blot gode film...
Gravatar

#90 MMB 14 år siden

Antlion kan kun lide film med under 1000 stemmer på IMDB, eller film, hvor instruktøren er fra et østeuropæisk land. ;)

Skriv ny kommentar: