#22 - fedt med én der har set den. Troede dog at overraskelsesmomentet i filmens sidste tredjedel var af den slags, der nærmest definerede ordet 'mindfuck'. Men måske ikke.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
'Synecdoche, New York' kan jeg personligt meget varmt anbefale. Jeg ser det som en af de stærkeste film, der er lavet inden for de sidste 10-15 år. I konkret form er den knudret og vrøvlet, men symbolsk giver den sin egen smukke og særlige mening. Mindst lige så god som 'Eternal sunshine...'
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Min definition af "mindfuck" er en film som Faster, som kn..... min hjerne ud! Tog to dage, førend en ny var på vej og i den periode så jeg Avatar og overvejede en Adam Sandler film.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#21 Bobby Singer 14 år siden
#22 Highland Park 14 år siden
Jeg vil dog slet ikke kalde det for en mindfuck-film, hvordan det så end defineres af trådens ophavsmand.
#23 RasmusFL 14 år siden
#24 RasmusFL 14 år siden
'Synecdoche, New York' kan jeg personligt meget varmt anbefale. Jeg ser det som en af de stærkeste film, der er lavet inden for de sidste 10-15 år. I konkret form er den knudret og vrøvlet, men symbolsk giver den sin egen smukke og særlige mening. Mindst lige så god som 'Eternal sunshine...'
#25 Highland Park 14 år siden
Min mund er lukket med syv segl. :)
Hvad er din definition af "mindfuck"?
#26 Bruce 14 år siden
#27 Highland Park 14 år siden
#28 Bruce 14 år siden
Den får 6/6.
1.84 pr. gang!
#29 Babo Rises 14 år siden
3,5 gang :)
#30 Babo Rises 14 år siden