Gravatar

#41 MMB 14 år siden

Batsy (39) skrev:
Kevin Spacey Se7en, Har aldrig set bedere skuespil fra ham, aldrig!

Glæd dig til American Beauty og The Usual Suspects!
Gravatar

#42 Batsy 14 år siden

40# Har desværre kun set ham i, Superman Returns, Se7en og The usual Supects, men tror áldrig han har leveret en god præstation :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#43 BN 14 år siden

Babo Rises (38) skrev:
Som det portrætteres i filmen, så er han kriminel.

Ja, og? ... Det er der jo et hav af film-hovedpersoner der er; senest Leonardo DiCaprio i 'Inception'. Og jeg vil æde min gamle, hullede og ildelugtende hat på, at du nærer sympati for næsten dem alle, d.v.s. holder med dem og ønsker dem det bedste. ;-)

Babo Rises (38) skrev:
Han har ingen gode intentioner.

Jo, han ønsker et liv i fred og ro, og han ønsker kærlighed, ja, en kvinde i sit liv. Det er først da han møder Eady, at han synes, hans liv har fået mål og mening. Så de gode intentioner er der, men
desværre går det galt, da han af frygt for en dag at blive fundet og myrdet af Waingro, vil forhindre at dette nogensinde sker og derfor tager hen for at "rydde op".
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#44 Strangelove 14 år siden

HAL fra 2001: A Space odyssey

Ralph Fiennes Schindler's list

Leandro Firmino City of god

Kevin Spacey Seven

Hugo Weaving V for Vendetta
"about a million and a half on whores and whiskey and the rest of it I just sort of blew it."
Gravatar

#45 Batsy 14 år siden

41# Har set Usal supects, men kan ikke huske den /: så den vist i for 3 år siden må nok få et gensyn engang. American Beauty har jeg sådan set kun hørt godt om :) Så glæder mig skam.

Gravatar

#46 MMB 14 år siden

Hvordan kan du ikke huske The Usual Suspects?! Godt nok synes jeg, at filmen er ret overvurderet, men slutscenen er da prentet på nethinden for evigt. :)
Gravatar

#47 Batsy 14 år siden

46# Jeg tror jeg i den tid, var jo til det der Transformers action tjubang noget :) og det var den gang jeg var den berygtede "erlingur666", remember that kære filmzer :P

Gravatar

#48 Djibyman 14 år siden

Batsy (42) skrev:
Har desværre kun set ham i, Superman Returns, Se7en og The usual Supects, men tror áldrig han har leveret en god præstation :)

I mine øjne er det eneste fede, og jeg mener virkelig det eneste fede ved Superman Returns Kevin Spacey, filmen fandt jeg jammerlig, og det er surt at man ikke kan genbruge en skurk, for jeg er sikker på at han ville passe godt ind i Zack snyders Superman.
Jeg havde egentligt lykkeligt glemt alt om den film, men nu den blev bragt op, så skal han også på skurke listen.

Men jeg kan forstå at du ikke bryder dig om Kevin, så vil jeg nok også foreslå dig American Beauty, hvis du stadig ikke kan lide ham derefter.......så er der noget galt med dig, he he;-)
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#49 Batsy 14 år siden

48# Åhh jeg kan sku godt lide hans skuespil han er fantatisk, og ja han er det bedste ved Superman, jeg kan bare ikke huske Usael Supects skal have set den en dag og genopfriske det lidt ;)

Gravatar

#50 MMB 14 år siden

Du skrev bare i #42, at du ikke synes, han har leveret en god præstation.

Skriv ny kommentar: