Den burde jeg også have haft på listen, han er sten hård i den rolle, og jeg synes ikke at Sean Bean formåede at fylde hans sko i genindspilningen fra 2007.
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Jo, det har jeg da.. altså sympati med dem på film (nogle af portrætter), da jeg godt kan lide en god skurk, men tager helt afstand fra den slags, hvis vi inddrager virkeligheden ind i det - eller misforstår jeg noget? Du siger jo kun, at han er et menneske. Ingen helt, ingen skurk. Jeg vil kalde ham en kriminel og en morder, ergo udgør disse elementer en, ja filmisk skurk, en modpart til politimanden. De er jo på hver deres side af loven. At Mann gerne vil ha' at vi også skal føle noget for Niel, er jo bare et plus, da billedet bliver mere nuanceret. Jeg er ikke sikker på, at Mann gerne vil have vi skal holde af denne person. Men blot få et indblik, at selv en kriminel har drømme, liv og følelser.
#51 Djibyman 14 år siden
Egne ord.
#52 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#53 BN 14 år siden
Darth Vader (spillet af James Earl Jones, David Prowse, Sebastion Shaw og Hayden Christensen) i Star Wars-episoderne 3-6
Emperor Palpatine (Ian McDiarmid) i Star Wars-episoderne 3, 5 og 6
Gollum (Andy Serkis) i 'Lord of the Rings'-trilogien
Hannibal Lector (Anthony Hopkins) i 'The Silence of the Lambs' og 'Red Dragon'
Norman Bates (Anthony Perkins) i 'Psycho'
John Ryder (Rutger Hauer) i 'The Hitcher'
The Terminator (Arnold Schwarzenegger) i 'The Terminator'
The Joker (Heath Ledger) i 'The Dark Knight'
T-1000 (Robert Patrick) i Terminator 2: Judgment Day
#54 Batsy 14 år siden
Jeg tror aldrig har leveret en dårlig præstation (:
#55 Djibyman 14 år siden
Den burde jeg også have haft på listen, han er sten hård i den rolle, og jeg synes ikke at Sean Bean formåede at fylde hans sko i genindspilningen fra 2007.
#56 Djibyman 14 år siden
Aaaah, jeg håbede faktisk på at det var en tastefejl;-)
#57 Åkepool 14 år siden
Bette Davis som Baby Jane i "What Ever Happened to Baby Jane?"
#58 Batsy 14 år siden
56# Jeg må være træt og blind
Jeg mener at jeg tror aldrig han har lavet en dårlig præstation, sådan :)
#59 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#60 Babo Rises 14 år siden
Jo, det har jeg da.. altså sympati med dem på film (nogle af portrætter), da jeg godt kan lide en god skurk, men tager helt afstand fra den slags, hvis vi inddrager virkeligheden ind i det - eller misforstår jeg noget? Du siger jo kun, at han er et menneske. Ingen helt, ingen skurk. Jeg vil kalde ham en kriminel og en morder, ergo udgør disse elementer en, ja filmisk skurk, en modpart til politimanden. De er jo på hver deres side af loven. At Mann gerne vil ha' at vi også skal føle noget for Niel, er jo bare et plus, da billedet bliver mere nuanceret. Jeg er ikke sikker på, at Mann gerne vil have vi skal holde af denne person. Men blot få et indblik, at selv en kriminel har drømme, liv og følelser.