Gravatar

#11 evermind 19 år siden

Jeg så Dodgeball forleden aften og må sige, at jeg fandt den fortræffelig. Jeg har ikke moret mig så meget over en film i... well, en del tid efterhånden. "Fucking Chuck Norris!" Hehe...

Jeg løber igen - skal ind og sætte anden halvdel af Seven Samurai på. Fed film, som jeg føler mig lidt dum over først at se nu (I behøver ikke give mig ret, jeg ved det, jeg ved det... ;). Well, tissepausen er ovre!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12 filmz-yoshimura 19 år siden

Har lige haft den fornøjelse at nyde Mean Creek, som jeg synes var virkelig god. Stemningen minder meget om Stand By Me, og det er da også en film, der fokuserer 100% på børn og deres indbyrdes forhold og misforhold.

Både Rory Culkin (Sam) og Carly Schroeder (Millie) spiller fremragende, og det er absolut en film, jeg kan anbefale folk at se, når muligheden byder sig (selv om biografpremieren nok lader vente på sig).

8/10
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#13 McPeter 19 år siden

Efter sidste veloverståede eksamen idag blev jeg nødt til at fejre det med at se en film med min nabo. Vi valgte King Arthur DC...tror dog ikke det var det bedste valg...

Jeg synes historien var meget rodet - når den var der. Men fair nok - noget af det kan måske skyldes at jeg havde lidt svært ved at vende mig til at Arthur var på den falske side af hvad jeg havde forventet. Synes heller ikke skuespillet var noget fantastisk at råbe hurra for - og Mads Mikkelsen - ja han var jo direkte pinlig på trods af at han efter sigende skulle have eftersynkroniseret sin tale så den skulle lyde mere britisk...

Synes filmen prøvede ALT for meget at forsøge at være en Braveheart 2 - hvilket den desværre ikke formår tilnærmelsesvis. Man forventer næsten at han råber 'FREEEEEEDOOOOOOOOOM' til sidst i filmen! De skrækkelige one-liners og monologer får iøvrigt næsten en til at tænke på ID4 eller lignende film!?! :-)

Nå, men når alt kommer til alt, så var det da et par timers tilnærmelsesvis underholdning og en del af det synes jeg var ganske okay filmet...og så skal man jo heller ikke undervurdere Guineveres (dvs. Keira Knightleys) smilehuller... ;-)

2/6 herfra...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#14 PredatorX 19 år siden

Manchurian Candidate. Genial film synes kæresten og jeg. Fede plot twists der ikke altid var lige til at se komme.

8/10.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#15 nakalay 19 år siden

#14 '62 eller '04? :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#16 evermind 19 år siden

#13
M.a.o. et point pr. smilehul? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17 PredatorX 19 år siden

#15

Bare den nye:-) Er den originale god?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#18 nakalay 19 år siden

#17 Ja, det synes jeg. Den bærer selvfølgelig præg af ælde, men det er ment lige så positivt som negativt. Glimrende underholdning og plot løfter den op på 4,5/6 stjerner i min karakterbog. Har ikke set den nye endnu, men det skal jeg da på et tidspunkt.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#19 McPeter 19 år siden

#16 - ja sådan kan du godt tolke det! ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#20 DarkLight 19 år siden

National Treasure
Jeg havde i forvejen ret høje forventninger til denne film og heldigvis blev de alle indfriet. Rygterne vil vide at det var en "god gammeldags adventure" i stil med Indiana Jones. De havde ret, og lur mig om jeg ikke kan spotte et par referencer til selvsamme, men det er nok bare fordi jeg prøver for hårdt :)

Er du vil med konspirationsteorier og jagten spor, så går du ikke galt i byen her.

4½ / 6
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: