Gravatar

#31 ks 19 år siden

#30 - Ubehagelighed er en god ting, det betyder jo den den vækker din følelser. En trist historie, men genial er den.
Gravatar

#32 HelmerJ 19 år siden

#30
Hvis du er glad for Requiem, er Spun oxo værd at tjekke ud hvis du ikke har set den. Eller måske City by the sea hvor James Franco efter min mening levere en ganske god junkie rolle
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#33 filmz-sanjo 19 år siden

Seneste film jeg har set er The Village, af ham inderen :).
Glimrende film, i samme stil som unbreakable og the sixth sens. Men den har ikke den samme geni streg, som de to forrige film havde. Men alligevel en film som overrasker, og som man kan blive underholdt af. Glæder mig allerede til den næste film, af M.N.S.
En film som kan anbefales.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#34 filmz-bullseye 19 år siden

Så Panic Room på tv3 i søndags... Blev dog irriteret over deres reklame blokke, og sad egentligt mest og glædede mig til Super Bowl, men fandt filmen meget underholdende.

Fede kamera-effekter, og ellers en god spændings-opbygning af David Fincher! Musikken fra Howard Shore er desuden lige netop spændings krydret til, at filmen og musikken hænger flot sammen. Flot og underholdende film!
Gravatar

#35 nakalay 19 år siden

#34 Uenig, jeg synes filmen stank. Og jeg hader Finchers brug af amatøragtigt CGI i både Panic Room og Fight Club.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#36 DarkLight 19 år siden

#35 Uenig. jeg synes filmen var rigtig fed. Sjældent har jeg set mere veludført og diskert CGI som i Panic Room. Det er en fornøjelse at se på.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#37 chronaden 19 år siden

Fik lige set Open Water, syns godt nok den stank :o
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#38 Bohemian 19 år siden

#35 hvor henne i panic room bliver der gjort brug af cgi??
Free in serenity.
Gravatar

#39 DarkLight 19 år siden

#38, ved de ret specielle kameraturer der bliver taget. F.eks. gennem en kop.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#40 nakalay 19 år siden

#39 Nemlig, og uanset om han havde fået det til at se realistisk ud, synes jeg, det er en latterlig måde at føre et kamera på. Det virker lidt for "pop" på en eller anden måde; det ene øjeblik ser man et ganske solidt drama, det næste er man midt i en animationsfilm - og en forpulet en af slagsen.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: