“Evil Dead 2” er i mine øjne et uomtvisteligt mesterværk inden for genren. Den er gory, den er god damn funny, og sidst men ikke mindst allerhelvedes groovy...og derfor et absolut must i enhver film-entusiast samling.
You said it! Evil Dead 2 er genial :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
NightHawk du er en af de bedste anmeldere her på Filmz de "professionelle " inkluderet selvom de sikkert ikke får løn får det:)
En vigtig grund er selvfølgelig er at dine anmeldelser er meget velskrevne. Men vigtigere er det at det du betragter som salient i en film er velbeskrevet og velargumenteret. Mange får en trang til tjeckliste mange elementer, men du springer heldigvis fra en god gennemgang til (hvad jeg betragter) til det fremtrædne, udsædvanlige osv. og behandler det oftes forebilledligt.
#178 Er næsten helt enig i din beskrivelse. Coppolas film er forrygende og overdådig og atmosfæren er tommetyk. Vampyr film når det er bedst, selvom originalen Nosferatu stadig rangerer højere for mig.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#181 Kruse 14 år siden
You said it! Evil Dead 2 er genial :)
#182 Bobby Singer 14 år siden
Evil Dead 2 får 6/6 og du får også 6/6 for have den på din liste ;)
Groovy :)
#183 NightHawk 14 år siden
Herligt at se der er bred enighed om "Evil Dead 2". :)
# 182 -
Mange tak. :)
#184 jessup 14 år siden
En vigtig grund er selvfølgelig er at dine anmeldelser er meget velskrevne. Men vigtigere er det at det du betragter som salient i en film er velbeskrevet og velargumenteret. Mange får en trang til tjeckliste mange elementer, men du springer heldigvis fra en god gennemgang til (hvad jeg betragter) til det fremtrædne, udsædvanlige osv. og behandler det oftes forebilledligt.
Touche!
#185 NightHawk 14 år siden
Mange tak for de meget pæne ord. Det er super fedt at høre, at du sætter så stor pris på de ting jeg skriver. :)
#186 MOVIE1000 14 år siden
#187 evermind 14 år siden
#188 NightHawk 14 år siden
Mange tak. :)
Du kan i øvrigt glæde dig til et par af dine zombie favoritter, som dukker op længere nede på listen. :)
#189 evermind 14 år siden
#190 filmz-Bruce 14 år siden