Holder lige et vågent øje til, "Angels In America", Wit", og "Carnal Knowledge" også. :)
# 210 & 211 -
Det er sgu herligt at læse, at han bliver hyldet. :)
Jeg blev fuldstændig grebet af scenen fra "Wit". Emma Thompson er som sædvanlig fremragende at se på og så synes jeg, at det er genialt lavet den måde nutid og fortid overlapper hinanden på i deres diskution om fortolkning af poesi set i forhold til liv og død i en parralel til hovedpersonens nuværende situation. Virkelig fornemt eksekveret.
-------------
Jeg kan i øvrigt tease lidt for de næste 6 film på Top 200 listen :
Næste gang står menuen på klassisk western, så kigger Bill Murray forbi, så skal vi ud på landevejen i en utraditionel road-movie, herefter står den på surrealistisk meta-thriller, så en tur i bølgen blå, og til sidst på plads # 73 står den på festlige zombie løjer. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#211 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#212 filmz-Bruce 14 år siden
#213 NightHawk 14 år siden
Holder lige et vågent øje til, "Angels In America", Wit", og "Carnal Knowledge" også. :)
# 210 & 211 -
Det er sgu herligt at læse, at han bliver hyldet. :)
Jeg blev fuldstændig grebet af scenen fra "Wit". Emma Thompson er som sædvanlig fremragende at se på og så synes jeg, at det er genialt lavet den måde nutid og fortid overlapper hinanden på i deres diskution om fortolkning af poesi set i forhold til liv og død i en parralel til hovedpersonens nuværende situation. Virkelig fornemt eksekveret.
-------------
Jeg kan i øvrigt tease lidt for de næste 6 film på Top 200 listen :
Næste gang står menuen på klassisk western, så kigger Bill Murray forbi, så skal vi ud på landevejen i en utraditionel road-movie, herefter står den på surrealistisk meta-thriller, så en tur i bølgen blå, og til sidst på plads # 73 står den på festlige zombie løjer. :)
#214 wimmie 14 år siden
#215 NightHawk 14 år siden
Jeg kan afsløre så meget, at det ikke er "Lost In Translation". :)
#216 MMB 14 år siden
#217 NightHawk 14 år siden
Du må vente og se. :)
#218 Michael Andersen 14 år siden
#219 Lord Beef Jerky 14 år siden
#220 MMB 14 år siden
Ikke dårligt! Altså, The Straight Story. ;)